الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 44 |
اقتصاد 3 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 3 |
ادبیات و زبانها 2 |
میان رشته ای 2 |
جغرافیا 2 |
حسابداری 2 |
علوم تربیتی 1 |
علوم اجتماعی 1 |
تربیت بدنی 1 |
حقوق 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 62 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 30 |
ب 11 |
الف 9 |
-
41.
مؤلف : احدی، پری ؛ صنایعی، علی ؛ شائمی، علی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1393، دوره جدید - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 99 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:بانکبرندارزش ویژه برند
-
42.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ كاتب مسؤول : زارع پور، فهیمه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1393، دوره اول - شماره 2 ISC (19 صفحة - من 5 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتبانکداری الکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیکیمزایای نسبی بانکداری الکترونیکیخودکارآمدی برای تغییرتایید عملکرد
-
43.
مؤلف : سیاوشی، ملیحه ؛ صنایعی، علی ؛ فتحی، سعید ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره جدید - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 185 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:تلفن همراهتبلیغات پیامکیتبلیغات مبتنی بر پایگاه دادهحریم شخصی مصرفکننده
-
44.
مؤلف : اورعی، نرگس ؛ چشمه سهرابی، مظفر ؛ صنایعی، علی ؛ جباری نوقابی، هادی ؛
مجلة:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1392، سال سوم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 113 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:اصفهانآمادگی الکترونیکیفناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا)کتابخانه دانشگاه و موسسه آموزش عالی
-
45.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ شاهین، آرش ؛ سلیمیان، حمیده ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتاعتمادحمایت دولتفواید ادراک شدهدرک سهولت استفادهبانک مجازی
-
46.
مؤلف : اورعی، نرگس ؛ چشمه سهرابی، مظفر ؛ صنایعی، علی ؛ اورعی، عطیه ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»تابستان 1392 - شماره 62 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 49 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانه دانشگاهیتجارت الکترونیکآمادگی الکترونیکیفناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا)مدل و ایران.
-
47.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ پورمصطفی خشکرودی، مهدی ؛ قاضی فرد، امیرمهدی ؛ نصیرزاده، محمد علی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره جدید - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 87 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیبانکداری الکترونیکیقصد خرید مجددکیفیت خدمات الکترونیک
-
48.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ فیض پور، محمد علی ؛ نادری بنی، محمود ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 22 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:ایرانفناوریزیرساختزنجیره ارزشقابلیت عملیاتیشرکت صادراتیفناوری اطلاعاتITزیرساخت فناوری اطلاعاتتأثیر فناوری اطلاعات
-
49.
مؤلف : یونسی فر، سید محمد ؛ صنایعی، علی ؛ شاهین، آرش ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1391، سال هفتم - شماره 16 (10 صفحة - من 99 إلی 108 )
-
50.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ امیری، فرهام ؛ گنجی بیدمشک، الفت ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1391، دوره جدید - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 9 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطات سازمانیمدیریت پروژهشایستگی های بازاریابی سازمانراهبرد های سازمانیمنابع و شایستگی های سازمانی