الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 33 |
علوم اجتماعی 4 |
اقتصاد 3 |
میان رشته ای 3 |
حوزه سلامت 2 |
علوم تربیتی 2 |
اخلاق 2 |
جغرافیا 2 |
تربیت بدنی 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 53 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 21 |
ب 11 |
الف 2 |
ملی 1 |
-
31.
مؤلف : صفار، یاسر ؛ عظیم زاده، سیدمرتضی ؛ کفاش پور، آذر ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»بهار و تابستان 1395 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 85 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملی تاییدیتصویر برندورزشکاران حرفهایبرندسازی شخصی
-
32.
مؤلف : کفاش پور، آذر ؛ شکوری، ندا ؛
مجلة:خط مشی گذاری عمومی در مدیریت»پاییز و زمستان 1394 - شماره 19 و 20 ISC (10 صفحة - من 63 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیتوانمند سازی روانشناختیشرکت برق منطقه ای خراسان
-
33.
مؤلف : لگزیان، محمد ؛ منصوریان، یزدان ؛ کفاشپور، آذر ؛ فرهادی نژاد، محسن ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت دولتی»تابستان 1394 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 83 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:سازمانهای دولتی ایرانمدیریت اثربخششایستگیهای مدیریتیمدیران تازهکارمدیریت در ایران
-
34.
مؤلف : رجبی پور میبدی، علیرضا ؛ مرتضوی، سعید ؛ کفاش پور، آذر ؛ لگزیان، محمد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 87 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیبازاریابی رابطهایقرارداد روانشناختیتبادلیرابطهایاشتراکیcommunalمشتریبانکمشتریانکارکنانتعهداتپژوهشسازمان
-
35.
مؤلف : کفاش پور، آذر ؛ شکوری، ندا ؛
مجلة:خط مشی گذاری عمومی در مدیریت»بهار و تابستان 1394- شماره 17 و 18 ISC (15 صفحة - من 17 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:منابع انسانیتوانمندسازی روانشناختیعوامل موثرشرکت برق انطقه ای خراسان
-
36.
مؤلف : کفاش پور، آذر ؛ هرندی، عطاءاله ؛ فاطمی، سیده زهرا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 -شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 137 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندوفاداری به برندارزش برندتداعی برندپاسخ مصرف کنندهکیفیت ادارک شده از برندتبلیغاتمشتریمشتریارزشارزش
-
37.
مؤلف : فرهادی نژاد، محسن ؛ لگزیان، محمد ؛ کفاش پور، آذر ؛ منصوریان، یزدان ؛
مجلة:مدیریت سازمان های دولتی»زمستان 1393 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 55 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:نظریهپردازی دادهبنیادشایستگیهای مدیران دولتیمدیریت اثربخشنظام اداری ایران
-
38.
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ کفاش پور، آذر ؛ فیض محمدی، شیرین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندپرستيژ برندتمايزبرندهويتيابی مشتری با برند
-
39.
مؤلف : مهرافروز، مصطفی ؛ مرتضوی، سعید ؛ کفاش پور، آذر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 85 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:عملکردمشتری گرایینیروی فروشمهارت های فروشفروش گراییتناوبفاعلزبانگروه اسمیردهزبان فارسیطبقهبندیکنشگر
-
40.
مؤلف : محمودی، لیلا ؛ داودی، سید علیرضا ؛ صادقی، تورج ؛ کفاش پور، آذر ؛ یوسف زاده، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1392، سال هشتم - شماره 19 (26 صفحة - من 67 إلی 92 )