الموضوع (عدد المقال) |
---|
جغرافیا 23 |
مدیریت 5 |
علوم اجتماعی 1 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 30 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 2 |
العلمية - البحثية 1 |
-
21.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ بهاری، جعفر ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، شهلا ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1397 - شماره 1 (15 صفحة - من 464 إلی 478 )
الکلمات المفتاحية:معنویتگردشگریمذهباماکن مذهبیگردشگری مذهبی
-
22.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، شهلا ؛ كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1397 - شماره 1 (18 صفحة - من 80 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتصنعت هتلداریاعتماد مشتریاسمارت پی ال اسنارنجستان نور
-
23.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، جعفر ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (16 صفحة - من 96 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:تبریزصنعت هتلداریتبلیغات شفاهیاسمارت پی ال اس
-
24.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، جعفر ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (13 صفحة - من 112 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:مازندرانرضایت شغلیهوش هیجانیرضایت مشتریکارهیجانی
-
25.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجانه ؛ بهاری، جعفر ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (15 صفحة - من 27 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتصویر برندوفاداری به برندصنعت هتلداری تهران
-
26.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:جغرافیا و مطالعات محیطی»زمستان 1396 - شماره 24 التصنيف A (Azad University (16 صفحة - من 21 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:تبریزصنعت هتلداریتصویر برندارزش ویژه برند
-
27.
مؤلف : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»پاییر و زمستان 1396، سال ششم - شماره22و23 التصنيف C (Azad University (13 صفحة - من 59 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریکیفیت خدماتتبریزمدل سروکوالرضایت مشتری
-
28.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:جغرافیا و مطالعات محیطی»بهار 1396 - شماره 21 التصنيف A (Azad University (18 صفحة - من 127 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:تبریزرضایت گردشگرانارزش درک شدهتصویر مقصدوفاداری گردشگران
-
29.
مؤلف : بهاری، جعفر ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی شهری»پاییز 1395- شماره 26 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 173 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتلداریوفاداری به برندارزش ويژه برندتبريزرضايت مصرف كننده
-
30.
مؤلف : فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بهاری، جعفر ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1395، دوره دوم - شماره 1 (14 صفحة - من 110 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتمشتریمدیریت ارتباط با مشتریمشتریانمدیریت فناوری اطلاعاتسازمان