غفاری، محمد/ 107 مقالة
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 106 |
English 1 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 30 |
العلمية - البحثية 18 |
الف 7 |
ج 5 |
ملی 1 |
-
51.
كاتب مسؤول : جعفری، سید محمد باقر ؛ مؤلف : غفاری، محمد ؛ عباسی، احمد ؛
مجلة:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»تابستان 1397، سال هشتم - شماره 3 (جلد اول) ISC (24 صفحة - من 7 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریگردشگری مذهبیتجربه گردشگرکیفیت تجربه گردشگرتجربه مذهبی
-
52.
مؤلف : غفاری، محمد ؛ کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ عسگر نژاد نوری، باقر ؛
مجلة:گردشگری شهری»تابستان 1398، دوره ششم - شماره 2 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 45 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:یزدشهرت مقصد گردشگریبرند مقصد گردشگریتصویرذهنی برند مقصد گردشگری
-
53.
مؤلف : غفاری، محمد ؛ کنجکاو منفرد، امیررضا ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»بهار و تابستان 1397 - شماره 11 ، ب (Ministry of Science (24 صفحة - من 139 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتصویر ذهنی برندمقصد گردشگریارزش ویژه برندمسئولیتهای اجتماعی
-
54.
كاتب مسؤول : بذرافشان، ريحانه ؛ مؤلف : مرتضوي، سيد جواد ؛ غفاري، محمد ؛
مجلة:پژوهش های برنامه ریزی درسی و آموزشی»بهار و تابستان 1397، دوره هشتم- شماره 1 ، C (Azad University (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:خودنظم دهیکسب دانشخودکنترلی رفتاریخودکنترلی نگرشی
-
55.
مؤلف : جهانشاهي، فريبا ؛ غفاري، محمد ؛ ناييجي، نوروز ؛
مجلة:پژوهش های برنامه ریزی درسی و آموزشی»پاییز و زمستان 1397، دوره هشتم - شماره 2 ، C (Azad University (15 صفحة - من 81 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینیتحلیل محتواکتاب آموزش حرفه و فن
-
56.
مؤلف : شریعتی، الهام ؛ غفاری، محمد ؛
مجلة:رشد آموزش علوم اجتماعی»بهار 1397 - شماره 76 (5 صفحة - من 62 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتوامدیریت شهریکتاب درسیمطالعات اجتماعیدانش شهروندی
-
57.
كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»زمستان 1396 - شماره 13 ، الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 106 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:اصفهانکیفیتکیفیت ادراک شدهمقصد گردشگریکیفیت ادراکشده از مقصد گردشگریمشتریکیفیت خدمات
-
58.
ارائه مدلی جهت تبیین پیشایندها و پسایندهای تعهد به برند(شرکت شیرآلات خلیج فارس به عنوان مورد مطالعه)
مؤلف : غفاری، محمد ؛ مرجانی، عابدین ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (14 صفحة - من 2585 إلی 2598 )
الکلمات المفتاحية:تعهد به برند رضایت مشتری ارزش ادراک شده کیفیت ادراک شده وفاداری به برند
-
59.
مؤلف : رفیعی، الهام ؛ غفاری، محمد ؛
مجلة:گردشگری و اوقات فراغت»پاییز 1396 - شماره 9 (19 صفحة - من 11 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت اطلاعاتقصد سفر به مقصد گردشگریارتباطات توصیهای الکترونیکیارزشهای ادراکشدهقابلاعتماد بودن اطلاعدهنده
-
60.
مؤلف : مرادی، ندا ؛ غفاری، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1396، سال دوازدهم - شماره 36 ، C (Azad University (12 صفحة - من 83 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:برندتصویر ذهنی برندتحریفهای شناختیتصویر ذهنی عاطفیتصویر ذهنی شناختیتصویر ذهنی رفتاری