الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 31 |
حسابداری 5 |
اقتصاد 5 |
علوم اجتماعی 3 |
جغرافیا 2 |
علوم تربیتی 1 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 48 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 25 |
ب 12 |
الف 4 |
ج 1 |
العلمية - النشرية 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ مؤلف : نقاش، ارش ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1402 - شماره 35 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (42 صفحة - من 13 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کنندهاعتبار تاییدکنندهتناسب تاییدکنندهنوع برندمتغیر تعدیلگر کیفیبـابــابــربرنـدهـا
-
2.
مؤلف : مداح، مرتضی ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛ كاتب مسؤول : محمدشفیعی، مجید ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»زمستان 1401 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (43 صفحة - من 187 إلی 229 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملیتحلیل تمبرند داخلیصنایع پوشاکقومیتگرایی مصرفکننده
-
3.
مؤلف : مداح، مرتضی ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛ كاتب مسؤول : محمد شفیعی، مجید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1400- شماره 48 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 145 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:هویت ملیتحلیل عاملیتحلیل مضمونصنعت پوشاکمصرف کالای داخلیمصرفمصرفکنندهپوشاکشناساییقومیتگرایی مصرفکننده
-
4.
مؤلف : دادوند، علی ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛ انصاری، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : صنایعی، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1400 - شماره 38 التصنيف الف (Ministry of Science (38 صفحة - من 71 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی محتواییبازاریابی دیجیتالالگوی سه شاخگیمحتوابازاریابی اینترنتی
-
5.
مؤلف : ساجدی خواه، علی ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛ شاهین، آرش ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»پاییز 1400 - شماره 63 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 1 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:رگرسیون تابعیعملکرد فروشتجارت اجتماعیتوصیه مشتریانمحصولات تجربیمحصولفروشمشتریانکاربراننظراتفـروشبـا
-
6.
مؤلف : نورانی کوتنایی، محمد ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ كاتب مسؤول : رضایی دولت آبادی، حسین ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1400 - شماره 27 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 15 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:عشق به برندارزش درک شده برندمحرکهای محیطیرقابت پذیری برند خرده فروشیبرنـدهـاخـردههــا
-
7.
مؤلف : نقاش، آرش ؛ امیری عقدائی، سید فتحالله ؛ كاتب مسؤول : رضایی دولت آبادی، حسین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1400 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 63 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:تاییدکننده مشهورپاسخگویی مصرف کننده به بازاریابی برنداعتبار تاییدکنندهتناسب تاییدکنندهمدلپژوهشتأییدکنندگان مشهورتبلیغاتتأییدمحصول
-
8.
مؤلف : نورانی کوتنایی، محمد ؛ محمد شفیعی، مجید ؛ كاتب مسؤول : رضایی دولت آبادی، حسین ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1400، دوره بیست و پنجم - شماره 2 ISC (32 صفحة - من 151 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:تئوری داده بنیادتجربه خریدبرند فروشگاهیرقابت پذیریمحرکهای محیطی
-
9.
مؤلف : نورانی کوتنایی، محمد ؛ محمد شفیعی، مجید ؛ كاتب مسؤول : رضایی دولت آبادی، حسین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1399، دوره جدید - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 13 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:تجربه خریدبرند فروشگاهیمحرکهای محیطیرقابت پذیری برند فروشگاهیفروشگاهمشتریمشتریانرقابتیدلبستگیرقابتپذیریپژوهش
-
10.
مؤلف : عیوض پور، جعفر ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛ كاتب مسؤول : محمد شفیعی، مجید ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره جدید - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 39 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیتجارت الکترونیکاخلاقیات خرده فروشان الکترونیکتصویر خرده فروشاخلاقیاتخردهفروشانروشپژوهش