عبدالوند، ندا/ 20 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 18 |
هنر و معماری 1 |
اقتصاد 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 20 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 7 |
العلمية - البحثية 7 |
العلمية - النشرية 3 |
عالمي 1 |
الف 1 |
-
11.
مؤلف : رجبی خضر آبادی، فرزانه ؛ عبدالوند، ندا ؛ رجائی هرندی، سعیده ؛
مجلة:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»پاییز 1395 - شماره 41 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 121 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:خودارزیابیتوانمندسازی روانشناختیاحساس معنی داریاحساس صلاحیتاحساس خودتعیینیاحساس تاثیرکارکنانتوانمندسازیتوانمندسازی کارکنانسازمانمدیرانشغلعملکرد
-
12.
مؤلف : نظری سالاری، لیلا ؛ عبدالوند، ندا ؛ كاتب مسؤول : خدیور، آمنه ؛
مجلة:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»بهار 1395 - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 79 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:صنعت گردشگریهوش تجاریتئوری دادهبنیادموانع بهکارگیری هوش تجاریاطلاعاتموانع
-
13.
مؤلف : عبدالوند، ندا ؛ رجایی هرندی، سعیده ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»بهار 1395 - شماره 95 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 51 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شغلیشبکه های اجتماعیشبکه های ارتباطیروابط برخطروابط برون خطکارکنانارتباطاتاطلاعات
-
14.
مؤلف : محمودی، آرمان ؛ عبدالوند، ندا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1395 - شماره 76 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 59 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:شهرتاعتماد برخطحضور برون خطنوع محصولتحقیق آزمایشی
-
15.
مؤلف : حیدری، حامد ؛ عبدالوند، ندا ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز1394 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 135 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:رضایتکیفیت خدماتوفاداریتمایل به رویگردانیهزینه رویگردانیتناسب قیمت
-
16.
مؤلف : اردوانی، سمانه ؛ برادران کاظم زاده، رضا ؛ تیمورپور، بابک ؛ عبدالوند، ندا ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1393 - شماره 116 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 111 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت دانش مشتریارزش دوره عمر مشتریمديريت ارتباط با مشتريمدیریت ریسک مشتریبخشبندی مشتریانارزش دوره عمر مشتريمـديريت ريسـک مشتريمديريت دانش مشتريبخش بندي مشتريانمشتریبیمهمشتریانمدلریسکCLVنمایندگانارزششرکت بیمه
-
17.
مؤلف : عبدالوند، ندا ؛ طارانی، دریا ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1393 - شماره 34 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 81 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:مدل پذیرش فناوریرایانش ابریبرنامهریزی منابع سازمانیسازمان و محیطاطلاعاتفناوری اطلاعاتفناوریپذیرشسیستمسازمانپذیرش فناوری
-
18.
مؤلف : عبدالوند، ندا ؛ سپهری، محمدمهدی ؛ برادران، وحید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1392 - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 125 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:راهبرد فناوری اطلاعاتراهبرد کسبوکارهمراستایی راهبردی
-
19.
مؤلف : عبدالوند، ندا ؛ البدوی، امیر ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»پاییز 1391 - شماره 64 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (48 صفحة - من 43 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت عملکردسنجش عملکردبازاریابی رابطه مندمدیریت ارتباط با مشتریانارزش عمر مشتریاننگهداری مشتریانمشتریمشتریانعملکردارزش عمر مشتریمدلمدیرانسنجهارزش
-
20.
مؤلف : فردوسی، زهرا ؛ عبدالوند، ندا ؛ البدوی، امیر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»تابستان 1386 - شماره 54 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 29 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:متدلوژیاطلاعاتBPRبازمهندسی فرایندهای کسب و کاربازمهندسی فرایندهاکارکنانفرایندهای کسب و کارمدیریتسازمان