کلمة المفتاح ادراک مشتری / (14 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : نژادشکوهی، فاطمه ؛ دعایی، حبیب الله ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار 1393، دوره دوازدهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 105 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد مشتریابعاد فرهنگی هافستدادراک مشتری از شرکتخرید اینترنتادراک مشتریفرهنگزن گراییمردگرایی
-
12.
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ علوی، سید مسلم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 23 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:برندBrandصنعت هتل داریمميزی برندشاخص های مميزی برندهتلمشتریعملکردادراک مشتریتاریخچهمزیت رقابتی
-
13.
مؤلف : دعائی، حبیب اله ؛ کاظمی، مصطفی ؛ حسینی رباط، منصوره ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1390 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 93 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابینام و نشان تجاریارزش نام و نشان تجاریمحصولات رضویادراک مشتریادراک مشتریان
-
14.
مؤلف : شریف زاده، فتاح ؛ خانباشی، محمد ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»بهار و تابستان 1387 - شماره 89 و 90 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 123 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتخدماتادراک سازمانادراک مشتریمشتریمشتریانادراکاطلاعاتسازمان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (7 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)