کلمة المفتاح تبلیغات / (528 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : قلعه کانی، حامد ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (14 صفحة - من 555 إلی 568 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتهویت اجتماعیوفاداری مشتریاینستاگرام
-
22.
مؤلف : قره داغی، ایرج ؛ قیومی، عباسعلی ؛ صالحی امیری، سیدرضا ؛ كاتب مسؤول : رضایی، علی اکبر ؛
مجلة:رسانه»بهار 1402 - شماره 130 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 119 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:فضای رسانهای ایرانمحصولات فرهنگی. مدل تبلیغاتی محصولات فرهنگیتبلیغاترسانهایاطلاعاتمدل
-
23.
كاتب مسؤول : مجیدی قهرودی، نسیم ؛ مؤلف : اصالتی، محمد علی ؛ دادگران، محمد ؛
مجلة:رسانه و فرهنگ»بهار و تابستان 1402 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 301 إلی 326 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتلویزیونتبلیغات تجاریاقناعروش های اقناعی
-
24.
مؤلف : حاجی محمدجعفر، مریم ؛ کریمی فیروزجایی، علی ؛ كاتب مسؤول : سید ابراهیمی، فاطمه ؛
مجلة:رسانه و فرهنگ»بهار و تابستان 1402 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 67 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتنشگردشگریکنشنشانهمعناشناسی
-
25.
كاتب مسؤول : ملکی نژاد، علی ؛ مؤلف : دعاگویان، داود ؛
مجلة:دانش انتظامی مازندران»بهار 1402، دوره چهاردهم - شماره 52 (34 صفحة - من 1 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتشهروندانارتباطات انسانیاقناعسازیشیوههای نوین پلیسیپلیسهـابـابــامــیپلـیسپلــیس
-
26.
كاتب مسؤول : سالاری پور، علی اکبر ؛ مؤلف : فریدی فشتمی، عالیه ؛ روشن، میترا ؛ یوسفی ماتک، حمیدرضا ؛
مجلة:معماری و شهرسازی ایران»بهار و تابستان 1402 - شماره 25 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 43 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاترسانه گروهیبرندسازی شهریرسانه اجتماعی
-
27.
كاتب مسؤول : عزیزی، مرتضی ؛ مؤلف : تقی پور، بهرام ؛
مجلة:آموزه های فقه مدنی»بهار و تابستان 1402 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 165 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:فقهتبلیغاتمعاملاتمشتریخلاف واقعخلاف الواقعالاعلانالعمیلالفقهمعاملاتتبلیغات خلاف واقععقدخسارتحقوقتدلیسضمان
-
28.
كاتب مسؤول : حسین زاده کاشان، علی ؛ مؤلف : سردشتی، تینا ؛
مجلة:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»بهار 1402 - شماره 48 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 65 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتقیمتگذاریکیفیتتئوری بازیهارقابتیوارانتیزنجیرۀ تامینالگوریتمقیمتخردهفروشانسودمدلاستراتژی
-
29.
مؤلف : سلیمیان، صلاح ؛ كاتب مسؤول : اشرفی، آزاده ؛
مجلة:سیاست ها و تحقیقات اقتصادی»بهار 1402، دوره دوم - شماره 1 (24 صفحة - من 126 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمشتریانتعادل نشبنگاهنظریه بازیهامشتریمحصولسلولجذباستراتژیفروش
-
30.
كاتب مسؤول : فیض، داود ؛ مؤلف : ماه آورپور، فهیمه ؛ باقرنژاد حمزه کلایی، محمد ابراهیم ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 163 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتفناوریهای نوینفناوری واقعیت افزودهتحلیل تبلیغاتمدل پنج وجهی تبلیغاتپژوهشفناوری نوینرسانه
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (114 مقالة)
- ب (86 مقالة)
- الف (25 مقالة)
- علمی-ترویجی (18 مقالة)
- ملی (16 مقالة)
- B (15 مقالة)
- ج (11 مقالة)
- بین المللی (11 مقالة)
- A (9 مقالة)
- C (3 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- منطقه ایی (1 مقالة)
- د (1 مقالة)