کلمة المفتاح تبلیغات / (528 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
مؤلف : قره داغی، ایرج ؛ قیومی، عباسعلی ؛ صالحی امیری، سیدرضا ؛ سلطانی فر، محمد ؛ كاتب مسؤول : رضایی، علی اکبر ؛
مجلة:مطالعات فرهنگ - ارتباطات»پاییز 1401- شماره 91 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 219 إلی 247 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمحصولات فرهنگینظریهپردازی دادهبنیادفضای رسانهای ایرانمدل تبلیغاتی محصولات فرهنگیفرهنگیمدلرسانهایبرازشپژوهشتولیداقتصاد
-
52.
مؤلف : یوسف، هلا ؛ خورشیدی، غلامحسین ؛ حمیدی زاده، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : حاجی پور، بهمن ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1401 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 263 إلی 292 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتگردشگریاستراتژی تبلیغاتروش دادهبنیادبازسازی تصویر مقصد
-
53.
مؤلف : ریاستی، علی ؛ بهره دار، محمدجواد ؛ كاتب مسؤول : ساعی ارسی، ایرج ؛
مجلة:مطالعات جامعه شناسی»پاییز 1401 - شماره 56 التصنيف B (Azad University (21 صفحة - من 145 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات سیاسیتبلیغاتزیر آستانه ایفراآگاهیالقای زیر آستانه ایپیامسیاسیمجله تایمتصویراوباما
-
54.
مؤلف : حسینی، سید عبدالرسول ؛ پورانجنار، گلبهار ؛ ساعدی، عبدالله ؛ آهنگ، مهدی ؛ كاتب مسؤول : آهنگ، فرحناز ؛
مجلة:اسلام و علوم اجتماعی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 28 التصنيف ب (حوزه علمیه/ISC (27 صفحة - من 100 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتواکاویپیامدتبلیغ اسلامیپیشایند
-
55.
كاتب مسؤول : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ مؤلف : حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛ برمر، نیما ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1401، دوره نهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:طنزتبلیغاتشبکههای اجتماعیتبلیغات ویروسیانواع طنزپیاممصرفکنندگان
-
56.
مؤلف : پادزهری، پروین ؛ سجادی، سید نصراله ؛ حمیدی، مهرزاد ؛ كاتب مسؤول : رجبی نوش آبادی، حسین ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»پاییز 1401 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 55 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاترفتار مصرفکنندهبازاریابی ورزشیبرندمحصولات ورزشی
-
57.
مؤلف : ساداتی، سید محسن ؛ استادی ندافی، فائزه ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری التصنيف ملی (13 صفحة - من 133 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتاعتباراتاعتمادتوریستآموزش متولیان
-
58.
مؤلف : طنابنده، محمد ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک التصنيف ملی (9 صفحة - من 269 إلی 277 )
الکلمات المفتاحية:تبليغات رفتار مشتري برند کالا شرکت تک ماکارون
-
59.
مؤلف : نگهداری نیا، روح اله ؛ موسوی، سید نجم الدین ؛ كاتب مسؤول : پیرزاد، علی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 54 التصنيف B (Azad University (21 صفحة - من 63 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتدلفی فازیخرید واقعیهلدینگ آتیه صباتبلیغات آنلاینتبلیغات آنلاینروش دلفی فازیشناسایی
-
60.
كاتب مسؤول : مومنی، علی ؛ مؤلف : بهار، مهری ؛
مجلة:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»تابستان 1401 - شماره 16 التصنيف ب (Ministry of Science (30 صفحة - من 165 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:فقرتبلیغاتزنانبازنماییخانواده تکسرپرستکمیته امداد امام خمینی(ره)
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (114 مقالة)
- ب (86 مقالة)
- الف (25 مقالة)
- علمی-ترویجی (18 مقالة)
- ملی (16 مقالة)
- B (15 مقالة)
- ج (11 مقالة)
- بین المللی (11 مقالة)
- A (9 مقالة)
- C (3 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- منطقه ایی (1 مقالة)
- د (1 مقالة)