کلمة المفتاح تبلیغات / (1495 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
كاتب مسؤول : حسین زاده کاشان، علی ؛ مؤلف : سردشتی، تینا ؛
مجلة:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»بهار 1402 - شماره 48 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 65 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتقیمتگذاریکیفیتتئوری بازیهارقابتیوارانتیزنجیرۀ تامینالگوریتمقیمتخردهفروشانسودمدلاستراتژی
-
42.
كاتب مسؤول : ملکی نژاد، علی ؛ مؤلف : دعاگویان، داود ؛
مجلة:دانش انتظامی مازندران»بهار 1402، دوره چهاردهم - شماره 52 (34 صفحة - من 1 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتشهروندانارتباطات انسانیاقناعسازیشیوههای نوین پلیسیپلیسهـابـابــامــیپلـیسپلــیس
-
43.
كاتب مسؤول : سالاری پور، علی اکبر ؛ مؤلف : فریدی فشتمی، عالیه ؛ روشن، میترا ؛ یوسفی ماتک، حمیدرضا ؛
مجلة:معماری و شهرسازی ایران»بهار و تابستان 1402 - شماره 25 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 43 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاترسانه گروهیبرندسازی شهریرسانه اجتماعی
-
44.
كاتب مسؤول : باشکوه، محمد ؛ مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ کاظمی سراسکانرود، زهرا ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجلة:مطالعات جامعه شناختی»بهار و تابستان 1402 - شماره 62 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 94 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل نسلیاولویتهای ارزشیپذیرش جذابیتهای پیامهای تبلیغاتیتعامل شبهاجتماعیتبلیغاتنسلبانکاجتماعیپیاماولویت
-
45.
كاتب مسؤول : فیض، داود ؛ مؤلف : ماه آورپور، فهیمه ؛ باقرنژاد حمزه کلایی، محمد ابراهیم ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 163 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتفناوریهای نوینتحلیل تبلیغاتمدل پنج وجهی تبلیغاتفناوری واقعیت افزودهپژوهشفناوری نوینرسانه
-
46.
مؤلف : صدیقیان، نرگس ؛ درودی، هما ؛ لطفی زاده، فرشته ؛ كاتب مسؤول : حاجی علی اکبری، فیروزه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 185 إلی 213 )
الکلمات المفتاحية:تکنیک دلفیتبلیغات تعاملیرفتار مصرف کنندگانپیامدهای استعارههای دیداریتبلیغاتدلفیسناریورفتار مصرفکنندهمحصول
-
47.
مؤلف : سلیمیان، صلاح ؛ كاتب مسؤول : اشرفی، آزاده ؛
مجلة:سیاست ها و تحقیقات اقتصادی»بهار 1402، دوره دوم - شماره 1 (24 صفحة - من 126 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمشتریانتعادل نشبنگاهنظریه بازیهامشتریمحصولسلولجذباستراتژیفروش
-
48.
مؤلف : اعتماد، سیده مریم ؛ امینی، منصور ؛ ساورائی، پرویز ؛ كاتب مسؤول : زرکلام، ستار ؛
مجلة:حقوق فناوریهای نوین»بهار و تابستان 1402 - شماره 7 التصنيف ب (Ministry of Science (21 صفحة - من 114 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغنظام حقوقی ایرانتبلیغات بازرگانیتبلیغات ناظر به سلامتدستورالعملهای اتحادیۀ اروپاتبلیغاتدستورالعملسلامتاطلاعاتپزشکیاتحادیۀ اروپاقانونداروییمحصولات
-
49.
مؤلف : معنوی، محمدصادق ؛ شاهزاده صفوی، فاطمه سادات ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»فروردین 1402، دوره چهارم - شماره 1 (19 صفحة - من 49 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:دیجیتال مارکتینگموبایل مارکتینگگیمیفیکیشنبازاریابی دیجیتالبازاریابیاطلاعاتتبلیغاتبازاریابی موبایلیکاربرانمشتریبازیسازی
-
50.
مؤلف : عزت پناه، یونس ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در جهان اسلام»بهار 1402، دوره پنجم - شماره 14 (25 صفحة - من 27 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمدیریت بازاریابیمشتری مداریارتباط با مشتریاصول تبلیغاتیاصول بازرگانیمشتریبازارمشتریانمدیریت ارتباط با مشتریمدیریتاطلاعاتتبلیغاتCRM
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (172 مقالة)
- ب (136 مقالة)
- علمی-ترویجی (36 مقالة)
- الف (34 مقالة)
- B (23 مقالة)
- ملی (16 مقالة)
- ج (13 مقالة)
- بین المللی (11 مقالة)
- A (10 مقالة)
- C (3 مقالة)
- A+ (3 مقالة)
- منطقه ایی (1 مقالة)
- د (1 مقالة)