کلمة المفتاح تبلیغات توصیه ای / (22 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : سیدجوادین، رضا ؛ براری، مجتبی ؛ الهیاری، اشکان ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 129 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریمزایای رابطه ایکیفیت رابطهتبلیغات توصیه ایمشتریبانکمشتریانتبلیغاتتوصیهایرفتاررابطهکارمند
-
22.
مؤلف : جزنی، نسرین ؛ عبدوی بافتانی، محمد ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره جدید - شماره 7 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 51 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:تصویر شناسهقصد خریدتبلیغات توصیه ایحامی گریاشتیاق به ورزشتعلق به تیمورزشتعلقهوادارانتبلیغات
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (8 مقالة)
- ب (8 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (2 مقالة)