کلمة المفتاح جایگاهیابی / (12 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سعیدنیا، حمید رضا ؛ فیروزیان، مریم ؛
مجلة:مدیریت»آذر و دی 1385 - شماره 115 و 116 (5 صفحة - من 35 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:بازارجایگاهیابیمشتریمصرفکنندهبازار هدفاطلاعاتاستراتژیبازاریابی
-
2.
مجلة:تدبیر»بهمن 1386 - شماره 189 (2 صفحة - من 2 إلی 3 )
الکلمات المفتاحية:مدیرنظام توزیعمدیریتنگاهفناوری اطلاعاترقابتیجایگاهیابی
-
3.
مترجم : معینی، حسین ؛ شفیعی، مرتضی ؛
مجلة:تدبیر»بهمن 1386 - شماره 189 (5 صفحة - من 54 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:بانکجایگاهیابیبازارمشتریمشتریانکارکنانرقابتیخدماتاستراتژی
-
4.
مؤلف : دهنوی، خلیل ؛ معصوم زاده زواره، ابوالفضل ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»پاییز و زمستان 1388 - شماره 95-96 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 125 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابی خدماتمزیت متمایزمشتریان هدفجایگاهیابییبمهبیمهمشتریبازاریابی خدماتخدماتآمیخته بازاریابی
-
5.
مؤلف : امیرشاهی، میر احمد ؛ فیاضی آزاد، علی ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1389 - شماره 4 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 1 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:برندبانكجايگاه یابیفن نقشۀ ادراكيپارسیانکارکنانمشتریانبانک پارسیاننقشۀ ادراکی
-
6.
مؤلف : محمدیان محمود جیق، نسیم ؛ ابراهیمی، مهدی ؛ سلطانی هوراند، امین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 203 إلی 222 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیجایگاهیابیجایگاهیابی برندصنعت گردشگری و هتلداریآژانسهای مسافرتیهتلهای پنجستاره مشهدهتلهتلهتلهای پنجستاره شهر مشهدهتلهای پنجستاره شهر مشهد
-
7.
مؤلف : نعلچی کاشی، علیرضا ؛ طباطبایی نسب، زهره ؛ نایب زاده، شهناز ؛ طباطبایی نسب، سید محمد ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1397 - شماره 13 ، ب (Ministry of Science/ISC (43 صفحة - من 37 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:برندنظریه داده بنیادجایگاه یابی مجدد برندجایگاه یابیجایگاهیابی مجدد برندجایگاهیابینظریه دادهبنیادبرند
-
8.
مؤلف : محمدصالحی، جواد ؛ پرکان، حسین ؛ سلطانی، مرتضی ؛
مجلة:دین و سیاست فرهنگی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 11 ، ب (حوزه علمیه (27 صفحة - من 81 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:ساختاراستعداداقدام پژوهیسازمان فرهنگیجایگاه یابی
-
9.
كاتب مسؤول : حقیقینسب، منیژه ؛ مؤلف : کامیابی، راضیه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1399 - شماره 39 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 151 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:برندجایگاهیابینقشۀ ادراکیبازاریابی
-
10.
مؤلف : سهرابی، جابر ؛ كاتب مسؤول : عبدی، جهان ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (20 صفحة - من 246 إلی 265 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریجایگاه یابی برندعملکرد مشتریرفتار شهروندی مشتریمشتریجایگاهیابیعملکرد مشتریان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)