کلمة المفتاح رضایتمندی مشتریان / (55 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : دری، بهروز ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1378 - شماره 13 ISC (36 صفحة - من 115 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمشتریانرضایت مشتریانرضایتمندیعرضهرضایتمندی مشتریانشاخصفروشگاههای خردهفروشی
-
2.
مؤلف : دیواندری، علی ؛ دلخواه، جلیل ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1384 - شماره 37 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 185 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:مشتریمشتریانسنجش رضایتمندی مشتریرضایتمندی مشتریرضایترضایتمندی مشتریانبانکمدل
-
3.
مؤلف : یعقوبی، نور محمد ؛ علیزاده، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»پاييز و زمستان 1385 - شماره 14 ISC (26 صفحة - من 225 إلی 250 )
الکلمات المفتاحية:پاسخگوییاعتمادکیفیتبانکداری الکترونیکاطمینان خاطررضایتمندی مشتریانکیفیت خدمات بانکداری الکترونیکاطلاعاترضایتمندی مشتریانفناوری اطلاعاترضایتمندی مشتری
-
4.
مؤلف : شیر زادی، نازنین ؛
مجلة:بانک و اقتصاد»آذر 1385 - شماره 76 (6 صفحة - من 29 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:مشتریمشتریانرضایتمندی مشتریرضایترضایتمندی مشتریانمدلسنجش رضایتکیفیت خدماتخدمات
-
5.
مؤلف : امین بیدختی، علی اکبر ؛ دیانتی، حمید رضا ؛
مجلة:دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان»تابستان 1388 - شماره 27 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 9 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریمشتری مداریمشتریرضایترضایتمندی مشتریمشتریانبانکرضایتمندی مشتریانکارکنان
-
6.
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ احمدی نژاد، مصطفی ؛ قادری، سمیه ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1389 - دوره جدید - شماره 42 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 88 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:كيفيت خدماتسروكوالسروپرفرضايتمندي مشتريانمشتریمشتریانرضایتمندی مشتریبانک تجارترضایتمندی مشتریانبانکخدماترضایت
-
7.
مؤلف : دیواندری، علی ؛ ترکاشوند، گلناز ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1389، دوره دوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 83 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی مشتریانشرکت خدمات انفورماتیککیفیت خدمات پس از فروش
-
8.
مؤلف : حیدرزاده، کامبیز ؛ كاتب مسؤول : عبقری، مریم ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1391 - شماره 11 (9 صفحة - من 7 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:مرکز خریدخرده فروشیرضایت¬مندی مشتریانعوامل جذابیت
-
9.
مؤلف : کشوری، مریم ؛ عبدالهی، محمد صادق ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»بهار 1392 - شماره 93 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 76 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:وفاداري مشتريانرضايت مندي مشتريانبازاريابي كتابخانهرسانه هاي اجتماعيبازاريابي اينترنتيمشتریکتابخانهمشتریانکتابوفاداری مشتریاطلاعاترضایت
-
10.
مؤلف : کلانتریان، فرهاد ؛ تیرانداز، حامد ؛
مجلة:کار و جامعه»اردیبهشت 1392 - شماره 156 (7 صفحة - من 41 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:مشتریرضایت مشتریرضایتمشتریانرضایتمندی مشتریرضایتمندی مشتریانسازمانکارکنانرضایت مشتریان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (7 مقالة)
- علمی-ترویجی (4 مقالة)
- ب (3 مقالة)
- ج (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)