کلمة المفتاح رضایتمندی مشتریان / (43 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
مؤلف : دیواندری، علی ؛ ترکاشوند، گلناز ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1389، دوره دوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 83 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی مشتریانشرکت خدمات انفورماتیککیفیت خدمات پس از فروش
-
42.
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ احمدی نژاد، مصطفی ؛ قادری، سمیه ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1389 - دوره جدید - شماره 42 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 88 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:كيفيت خدماتسروكوالسروپرفرضايتمندي مشتريانمشتریمشتریانرضایتمندی مشتریبانک تجارترضایتمندی مشتریانبانکخدماترضایت
-
43.
مؤلف : یعقوبی، نور محمد ؛ علیزاده، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»پاييز و زمستان 1385 - شماره 14 ISC (26 صفحة - من 225 إلی 250 )
الکلمات المفتاحية:پاسخگوییاعتمادکیفیتبانکداری الکترونیکاطمینان خاطررضایتمندی مشتریانکیفیت خدمات بانکداری الکترونیکاطلاعاترضایتمندی مشتریانفناوری اطلاعاترضایتمندی مشتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- علمی-ترویجی (3 مقالة)
- B (2 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- C (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)