کلمة المفتاح رضایتمندی مشتریان / (57 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : میرزاجانی، علیرضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»تابستان 1399 - شماره 18 (14 صفحة - من 41 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:مشتریمشتریانکیفیت خدماترضایتمندی مشتریرضایتمندی مشتریانعوامل موثر بر رضایتمندی مشتریانجادهای
-
22.
مؤلف : رمضانی، بهمن ؛
مجلة:رهیافت های نوین در مطالعات اسلامی»تابستان 1399 - شماره 3 (16 صفحة - من 69 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:مشتری مداریرضایتمندی مشتریانﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیخدمات و کالا
-
23.
مؤلف : آشناگر، نسرین ؛
مجلة:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»بهار 1399، دوره ششم - شماره 18 (6 صفحة - من 57 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:خودشیفتگیرضایتمندی مشتریانسازمان تامین اجتماعی ایلام
-
24.
مؤلف : آشناگر، نسرین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1399، دوره ششم - شماره 31 (10 صفحة - من 158 إلی 167 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی سازمانیرضایتمندی مشتریانسازمان تامین اجتماعی ایلام
-
25.
مؤلف : حبیبی تبار، پوریا ؛ حسینی، سید محمدامین ؛ راغی، نسترن ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»زمستان 1398، دوره پنجم - شماره 4 (9 صفحة - من 1 إلی 9 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد کارکنانرضایتمندی مشتریانسیستم اطلاعات حسابداری
-
26.
مؤلف : توکلی، هستی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1398، دوره پنجم - شماره 29 (18 صفحة - من 70 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایتمندی مشتریانارزش درک شدهتمایلات رفتاری
-
27.
مؤلف : حبیبي، علیرضا ؛ اسکندری، علیرضا ؛ اسکندریان، مهناز ؛ کردبچه، وحید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1398، دوره پنجم - شماره 3 (جلد اول) (12 صفحة - من 156 إلی 167 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداری مشتریانرضایتمندی مشتریانمحیط فیزیکیرفتار میزبانیمشتریهتلمشتریانرضایت مشتریوفاداری مشتری
-
28.
مؤلف : کوهی، عباس ؛ سمیعی، روح الله ؛ كاتب مسؤول : صبوری، محمد صادق ؛
مجلة:نگرش های نو در جغرافیای انسانی»بهار 1398 - شماره 42 ، B (Azad University/ISC (29 صفحة - من 117 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی مشتریانمدیریت دانش سازمانیرویکرد فرآیند گرابانک صادرات استان گلستان
-
29.
مؤلف : فاطمی، سید منصور ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»بهار 1398 - شماره 1 (7 صفحة - من 1 إلی 7 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیعوامل رفتاریبیمه معلمبیمهمشتریضریب همبستگی پیرسونرضایترضایتمندی مشتریان
-
30.
مؤلف : قاسمی، زهرا ؛ خانلری، امیر ؛ معصومی خلجی، حمیدرضا ؛
مجلة:نخبگان علوم و مهندسی»بهمن 1397 - شماره 15 (14 صفحة - من 39 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شرکتاستراتژی زنجیره تامینرضایتمندی مشتریانفناوری زنجیره تامین
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (7 مقالة)
- علمی-ترویجی (4 مقالة)
- ب (3 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)