کلمة المفتاح رضایتمندی مشتریان / (55 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : طاهرخانی، معصومه ؛ غلامی، لیلا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1397، دوره چهارم - شماره ۲ (14 صفحة - من 76 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتبانکداری الکترونیکخدمات الکترونیکرضایتمندی مشتریان
-
32.
مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛ عبدلی، مریم ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»پاییز 1396 - شماره 66 التصنيف B (Azad University/ISC (23 صفحة - من 143 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریاناستراتژیهای بازاریابی رابطهمندرضایتمندی مشتریان
-
33.
مؤلف : استقلال مطلق، عباس ؛ طیارنژاد، رامین ؛ بذرافشان، آزاده ؛ سلیمانی سروستانی، سجاد ؛ زارع، محبوبه ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1396 - شماره 24 (27 صفحة - من 273 إلی 299 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی مشتریانشهرداری شیرازخدمات و تسهیلات مالیپیمانکاران
-
34.
مؤلف : مودی، داوود ؛ وحدانی، محسن ؛ میرکاظمی، سیده عذرا ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»تابستان 1396 - شماره 21 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 101 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:"استخر""رضایتمندی مشتریان""مزیت پایدار""مزیت مرکب""مزیت مشهود"
-
35.
مؤلف : حقیقت منفرد، جلال ؛ شعبانی بهمند، مرضیه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1396 - شماره 34 التصنيف C (Azad University (19 صفحة - من 7 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی مشتریانکیفیت خدمات بانکداری الکترونیکیعلایق رفتاریاستنباط مشتریان
-
36.
مؤلف : عظیمی دستگردی، سپیده ؛ خدایی وله زاقرد، محمد ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»بهار 1396، دوره سوم - شماره 1/2 (21 صفحة - من 120 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریانرضایتمندی مشتریانتسهیلات اعتباریتخفیفات بانکی
-
37.
مؤلف : کردلو، حسین ؛ تیموری، آتوسا ؛ حسنی زاده، بهادر ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»مهر و آبان 1395 - شماره 33 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 605 إلی 618 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیوفاداریرضایت مندیمشتریان ورزشیتبلیغات دهان به دهانمشتریمشتریانرضایت
-
38.
مؤلف : جعفری اسکندری، میثم ؛ قمریان، مریم ؛
مجلة:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»تابستان 1395 - شماره 40 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 131 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی مشتریانسامانه خدماتسامانه مدیریت کیفیتراهور ناجاسامانهسامانههای اطلاعاتیرضایتمشتریخدماتسازمانرضایت مشتری
-
39.
مؤلف : نمازی زاده، سیدحبیب ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1395 - شماره 3 (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیکرضایتمندی مشتریانافزایش رفاه اجتماعیبانک های بوشهرمشتریبانکرضایتمندی مشتریرضایتمندی مشتریانرضایت
-
40.
مؤلف : علائی، آناهیتا ؛ مالکی، مجتبی ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1395 - شماره 6 (23 صفحة - من 59 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتبانکداری الکترونیکرضایت مشتریانتصویر برندبانک پارسیانبانکمشتریرضایتمندی مشتریانرضایتمندی مشتریخدماترضایتاطلاعات
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (7 مقالة)
- علمی-ترویجی (4 مقالة)
- ب (3 مقالة)
- ج (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)