کلمة المفتاح سازمانهای خدماتی / (22 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : خسروآبادی، حمیدرضا ؛ برادران، محمد مهدی ؛
مجلة:مدیریت شهری و روستایی»بهار 1395 - شماره 42 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 35 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقمنشور اخلاقیسازمان های خدماتیشاخص های اخلاقی
-
12.
مؤلف : احمدی، مهدی ؛ فکری، رکسانا ؛ باباییان پور، مرضیه ؛ فتحیان، محمد ؛
مجلة:بهبود مدیریت»بهار 1395 - شماره 31 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science (22 صفحة - من 101 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:عوامل کلیدی موفقیتچابکیمعادلات ساختاریزنجیره تامینسازمانهای خدماتی
-
13.
مؤلف : فارسیجانی، حسن ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت صنعتی»تابستان 1394 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 63 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:شبیه سازیسازمان های خدماتیتئوری محدودیت هاپنج گام متمرکز تئوری محدودیت ها
-
14.
مؤلف : بابایی زکلیکی، محمد علی ؛ حسن زاده، حمید رضا ؛ الوانی، سید مهدی ؛ زارعی متین، حسن ؛ رستگار، عبدالغنی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1394 - شماره 28 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 5 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:مدل معادلات ساختاریسازمانهای خدماتیپیاده سازینظام مدیریت عملکردسازمان
-
15.
مؤلف : فکری، رکسانا ؛ احمدی، مهدی ؛ باباییان پور، مرضیه ؛
مجلة:مدیریت فردا»بهار 1394 - شماره 42 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 55 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:چابكيعوامل كليدي موفقيتزنجيره ي تامينسازمانهاي خدماتينگاشت مفهومي
-
16.
مؤلف : بنیادی نائینی، علی ؛ کامفیروزی، محمدحسن ؛ دهقان مشتانی، محمود ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1393، سال نهم - شماره 25 (18 صفحة - من 83 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:همبستگیکیفیت خدماتبازاریابی داخلیسازمان های خدماتیبرند سازی داخلی
-
17.
مؤلف : محمودی کیا، مریم ؛ بهارلو، مصطفی ؛ ارشدی، نسرین ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»پاییز 1393، سال نهم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 64 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:ويژگي هاي شخصيتيرهبري اخلاقيسازمان هاي خدماتي
-
18.
مؤلف : صمدی، منصور ؛ نظریان، محمد ؛
مجلة:پژوهشنامه مالیات»بهار 1392 - شماره 65 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 125 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:مالیاترضایت مشتریمودی مالیاتیشاخص رضایت مشتریسازمان های خدماتی
-
19.
مؤلف : ملاحسینی، علی ؛ جبارزاده کرباسی، بهرام ؛ کواک، عادل ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»پاییز 1390 - شماره 77 ISC (20 صفحة - من 129 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:رضایتارتباطات کلامیوفاداریجریمه های سازمانیسازمان های خدماتیمشتریمشتریانرضایت مشتریجریمهسازماننارضایتی
-
20.
مؤلف : سیدجوادین، سید رضا ؛ فتاحی، مهدی ؛ واثق، بهاره ؛
مجلة:پژوهش نامه علوم انسانی و اجتماعی»زمستان 1385 - شماره 23 (26 صفحة - من 63 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتاقدامات مدیریت منابع انسانیرفتارهای خدمتیسازمانهای خدماتیکارکنانخدمات
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (7 مقالة)
- ب (4 مقالة)
- الف (1 مقالة)