کلمة المفتاح مدیریت دانش مشتری / (93 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : رحیمی کلور، حسین ؛ مؤلف : نیکخواه، یونس ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت صنعتی»تابستان 1403 - شماره 54 ، الف (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 68 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:شدت رقابتتجهیزات پزشکیمدیریت دانش مشتریچابکی استراتژیککیفیت نوآوری
-
2.
كاتب مسؤول : احمدی، راحله ؛ مؤلف : صفاری، حمیدرضا ؛
مجلة:مدیریت پویا و تحلیل کسب و کار»زمستان 1402 - شماره 5 (7 صفحة - من 14 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:رهبری دانشمحورمدیریتدانش مشتریکیفیت نوآوریعملکرد شرکت
-
3.
مؤلف : کفاش پور، آذر ؛ طبسی لطف آبادی، وحیده ؛ كاتب مسؤول : یوسف زاده، زهرا ؛
مجلة:کاوشهای نوین در علوم محاسباتی و مدیریت رفتاری»پاییز و زمستان 1402 - شماره 2 (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:ظرفیت نوآوریمدیریت دانش مشتریقابلیتهای پویای مدیریت دانشمشارکت مشتریفعالیتهای مدیریت دانش
-
4.
كاتب مسؤول : محمودی، ادریس ؛ مؤلف : سرهنگی، کامران ؛ محمدزاده علمداري، مهرداد ؛
مجلة:مدیریت دانش سازمانی»پاییز 1402 - شماره 22 ISC (38 صفحة - من 81 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریتوسعه محصول جدیددانش مشتریمدیریت دانش مشتریمشتریاطلاعاتCRMمشـتریبـاNPD
-
5.
مؤلف : کفائی آهنی فر، علیرضا ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی ، ملی (17 صفحة - من 321 إلی 337 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشمدیریت دانش مشتریجریان های دانش مشتری
-
6.
مؤلف : رجب زاده، مرتضی ؛ خسروی، آرش ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دوازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران ، عالمي (9 صفحة - من 3606 إلی 3614 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریتوسعه محصولمدیریت دانش مشتری
-
7.
مؤلف : حسین زاده، مصطفی ؛ عباسی نامی، حامد ؛ مهرانی، هرمز ؛ شهرآبادی، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : وهاب زاده منشی، شادان ؛
مجلة:مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار»بهار 1402 - شماره 54 ، A (Azad University/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:بازار سرمایهمشتری مداریبازاریابی دیجیتالهمآفرینی ارزشنوآوری خدمات مالیبازارمشتریمدیریت دانش مشتریمشتریان
-
8.
مؤلف : محمودی عالمی، محسن ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران ، عالمي (25 صفحة - من 3554 إلی 3578 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریعملکرد سازمانیمدیریت دانش مشتریتوسعه دانش مشتریدریافت داده های مشتریپردازش داده های مشتری
-
9.
مؤلف : سیف اللهی، ناصر ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»زمستان 1401 - شماره 58 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 236 إلی 259 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد بازارمدیریت دانش مشتریقابلیت نوآورینوآوری
-
10.
مؤلف : حسینی، سید رسول ؛ فرخیان، ساحل ؛ غفوری فرد، مهدی ؛ كاتب مسؤول : صادقی، تورج ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1401 - شماره 47 ، ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 195 إلی 226 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشفراترکیبجوامع آنلایناشتراک دانش مشتریجوامع آنلاین برنداطلاعاتجوامع آنلاینمدیریت دانش مشتریپژوهش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (17 مقالة)
- علمی-پژوهشی (16 مقالة)
- الف (7 مقالة)
- علمی-ترویجی (3 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- د (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (3 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)