کلمة المفتاح مشارکت مشتری / (59 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : مبینی، میترا ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛ تقی زاده، هوشنگ ؛ كاتب مسؤول : عالی، صمد ؛
مجلة:فضای گردشگری»تابستان 1402 - شماره 47 ، B (Azad University (20 صفحة - من 59 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتلداریفراترکیبدیدگاه دوطرفه ارزش.شمشارکت مشتری
-
12.
مؤلف : رضابیگی، سعید ؛ عالی، صمد ؛ كاتب مسؤول : بافنده، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت پویا و تحلیل کسب و کار»تابستان 1402 - شماره 3 (24 صفحة - من 71 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:مشارکتخلق ارزشمشارکت مشتری
-
13.
مؤلف : ستاره آسمان، سحر ؛ صداقت، سیدجواد ؛ علیزاده راد، رضا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی ، عالمي (22 صفحة - من 43 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات دهان به دهانمشارکت مشتریعملکرد خدماتخدمات دریافت شده
-
14.
مؤلف : پارسائی، زینت ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛ كاتب مسؤول : اسلامی، قاسم ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1402 - شماره 119 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 75 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریمشارکت مشتریکیفیت ادغام کانال همهکارهارزش درکشده کانال همهکاره
-
15.
مؤلف : آشوب، علی ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت ، ملی (13 صفحة - من 180 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت مشتریفشار مشترینوآوری محصولات سبزتشخیص و بهره برداری از فرصت ها
-
16.
كاتب مسؤول : احمدی، مژگان ؛ مؤلف : قلی پور، علی ؛ دل افروز، نرگس ؛ شاهرودی، کامبیز ؛
مجلة:مدیریت پویا و تحلیل کسب و کار»بهار 1402 - شماره 2 (12 صفحة - من 39 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برنداعتماد برندمشارکت مشتریگرایش بازاریابیمدیریت روابط اجتماعی
-
17.
مؤلف : سهرینی، جمال ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات سیزدهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران ، عالمي (15 صفحة - من 2724 إلی 2738 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت مشتریارزش مشارکت مشتریهم آفرینی ارزشارزش تاثیرگذاری مشتری
-
18.
كاتب مسؤول : شیرخدایی، میثم ؛ مؤلف : عابدین، بهاره ؛ داداش پور، سیما ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1401 - شماره 47 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 69 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:حمایت اجتماعیکیفیت ارتباطرسانه های اجتماعیمشارکت مشتریجامعه برندهمآفرینیمشتریاطلاعاتپژوهشمشتریانوفاداری
-
19.
مؤلف : عراقی، مجید ؛ رستم زاده، رضا ؛ عالی، صمد ؛ قره بیگلو، حسین ؛ كاتب مسؤول : فقهی فرهمند، ناصر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 192 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:ارزش مشارکت مشتریبازاریابی مشارکت مشتریارزش ادراک مشتریمشتریمشتریانبانکمشارکت مشتریمدلارزش طول عمر مشتریارزشپژوهش
-
20.
مؤلف : سید نژاد، دیمن ؛ رمضانی، مجتبی ؛ علوی متین، یعقوب ؛ كاتب مسؤول : بوداقی خواجه، حسین ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 ، الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 717 إلی 740 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیصنعت زیبایی پوستوموبازاریابیپژوهشمشتریان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (17 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- د (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (5 مقالة)
- مؤتمر ملی (2 مقالة)