کلمة المفتاح کیفیت ادراک شده / (97 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛ مؤلف : صابری، علی ؛ فریدونی، فاطمه ؛ فرمانی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»بهار 1403 - شماره 51 ، ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 46 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمدارس فوتبالکیفیت ادراکشده
-
2.
كاتب مسؤول : سلیمان پور، مسلم ؛ مؤلف : جعفرزاده، سیامک ؛ نوروزی اجیرلو، رضا ؛
مجلة:مدیریت در دانشگاه اسلامی»پاییز و زمستان 1402، سال دوازدهم - شماره 2 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 97 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاه علوم پزشکیارزش ویژۀ برندکیفیت ادراکشدهارزش ویژۀ برند دانشگاه
-
3.
مؤلف : شاهمرادی، محمدمهدی ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات چهاردهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران ، عالمي (11 صفحة - من 3709 إلی 3719 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهتصویر برندقیمت ادراک شدهتعامل مستمر مشتری با سازمان
-
4.
مؤلف : آرمان نژاد، نفیسه ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات ششمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی ، ملی (15 صفحة - من 3395 إلی 3409 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهقصد خرید مجددصداقت برند
-
5.
مؤلف : سوهانی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1402 - شماره 43 (18 صفحة - من 437 إلی 454 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهوفاداری به برندمشتریشناسائیمحصولوفاداریمشتریاناولویترضایت
-
6.
مؤلف : سوهانی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»بهار 1402، دوره نهم - شماره 30 (13 صفحة - من 39 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهوفاداری به برند
-
7.
مؤلف : مشایخی، مرجان ؛ كاتب مسؤول : نوری، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»پاییز 1401 - شماره 20 (12 صفحة - من 1 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریرفتار مصرف کنندهکیفیت ادراک شدهشوک فرهنگیگردشگرانادراکات
-
8.
مؤلف : احمدپورمیر، مسعود ؛ كاتب مسؤول : نوری، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»پاییز 1401 - شماره 20 (14 صفحة - من 27 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگتوسعه گردشگریرضایت گردشگرانکیفیت ادراک شدهویژگی های گردشگری فرهنگیگردشگریکیفیت ادراکشده از خدماتفرهنگیگردشگری فرهنگیویژگیهای فرهنگیبرازشکیفیت ادراکشده از مقصد گردشگری
-
9.
كاتب مسؤول : آندرواژ، دکتر لیلا ؛ مؤلف : آلبو نعیمی، دکتر ابراهیم ؛ افشاری، حسن ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 2 ، الف (Ministry of Science/ISC (4 صفحة - من 196 إلی 199 )
الکلمات المفتاحية:نگرش برنداخلاقیات کسب و کارکیفیت ادراک شده.مسئولیت اجتماعی شرکت
-
10.
مؤلف : صدری زاده، سروش ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 2 (19 صفحة - من 19 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهوفاداری به برنداطمینان به برندرضایت ادراک شدهفروشگاههای زنجیرهای رفاهمشتریوابستگی عاطفیوفاداریمشتریاناعتمادرابطهمحصولاترضایت مشتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (25 مقالة)
- ب (17 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- علمی-ترویجی (3 مقالة)
- ج (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)