کلمة المفتاح اثربخشی تبلیغات / (42 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عباسی، عباس ؛ محمدیان، مقدسه ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»پاییز 1386 - شماره 7 ISC (21 صفحة - من 99 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات اینترنتیاثربخشی تبلیغاتوبسایتهانگرش مصرفکنندگان
-
2.
مؤلف : بخشی زاده، الهه ؛ آقا زاده، هاشم ؛
مجلة:اقتصاد و تجارت نوین»تابستان و پاییز 1389، سال ششم - شماره 1 ISC (22 صفحة - من 123 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات الکترونیکیبازاریابی الکترونیکیاثربخشی تبلیغاتمدل سلسله مراتب اثرات
-
3.
مؤلف : ربیعی، علی ؛ محمدیان، محمود ؛ برادران جمیلی، بیتا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1390 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 17 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:رسانهتبلیغاتاثربخشیخدماتمدل AIDAبانکتلویزیوناثربخشی تبلیغاتمشتری
-
4.
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ یزدانی، ناصر ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1390 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 150 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:مدل راهبردی تبلیغات الکترونیکاثر بخشی تبلیغاتمدل های تبلیغات
-
5.
مؤلف : قاسمی، فاطمه ؛ بردبار، غلامرضا ؛
مجلة:مدیریت فردا»پاییز 1393 - شماره 40 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 63 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی تبلیغاتبازاریابی اجتماعیآمیخته بازاریابی اجتماعیمدل آیداآمیخته بازاریابیرفتارمدل
-
6.
مؤلف : یزدانی، ناصر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 43 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:فرشتبلیغات اینترنتیاثر بخشی تبلیغاتبازار فرش ایرانتبلیغاتاطلاعاتصادراتفرش دستبافمصرفکنندهمدل
-
7.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ امینی ولاشانی، مائده ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 185 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتاثربخشی تبلیغاتمدل آیدای ارتقاءیافتهدرگیری ذهنی مخاطبپژوهش
-
8.
مؤلف : فیض، داود ؛ عارفی، امین ؛ کهیاری حقیقت، امین ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 185 إلی 209 )
الکلمات المفتاحية:آشناییجذابیتاثربخشی تبلیغاتافراد مشهوردوست داشتنی بودنمشابهت فرد مشهور و مخاطبتبلیغاتپژوهش
-
9.
مؤلف : روشندل اربطانی، طاهر ؛ حسنقلیپور، طهمورث ؛ ابراهیمپور، حبیب ؛ رمضانی، مجتبی ؛
مجلة:مطالعات کمی در مدیریت»پاییز 1395 - شماره 26 (18 صفحة - من 119 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیاثربخشی تبلیغاتDEMATEL فازیمحصولات غیرنفتی
-
10.
مؤلف : شفیعی نیکابادی، محسن ؛ زارعی، علی اصغر ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 149 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای الکترونیک اجتماعیمدل تبلیغاتیمدلسازی معادلاتساختاریتبلیغاتاطلاعاتکاربراناثربخشی تبلیغاتپژوهشتبلیغات موبایلی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (14 مقالة)
- علمی-پژوهشی (8 مقالة)
- B (4 مقالة)
- A (2 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- د (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)