کلمة المفتاح ادراک مشتری / (14 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : امیدی، فریدون ؛ مؤلف : دهکردیان، پرستو ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (13 صفحة - من 33 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریادراک مشتریمحیط فیزیکیتکرار خرید مشتریانمشتریمشتریانرستوران
-
2.
مؤلف : فیروزی، لیلا ؛ كاتب مسؤول : بشیر خداپرستی، رامین ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 72 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:ریسک شهرتادراک مشتریمسئولیت اجتماعی شرکت و رسانه ای شدنرسانهمسئولیت اجتماعی شرکتمشتریانرسانه ایشدن
-
3.
مؤلف : معصومی، مائده ؛ کردناییج، اسدالله ؛ مشبکی، اصغر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 التصنيف A+ (Azad University (18 صفحة - من 43 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد مشتریدرگیری ذهنیادراک مشتریبازاریابی معرفقصد خرید مشتری
-
4.
مؤلف : غلامی حسن آبادی، سهیلا ؛
مجلة:پژوهش در علوم، مهندسی و فناوری»تابستان 1401 - شماره 27 (11 صفحة - من 63 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتبرند خدماتارزش مشتری و وفاداری مشتریمشتریارزش مشتریارزش مورد انتظار مشتریوفاداری مشتریتصویرادراک مشتری
-
5.
مؤلف : حداد، تارا ؛ عقیقی، علیرضا ؛ مردای، مرتضی ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (12 صفحة - من 2577 إلی 2588 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتادراک مشتریترفیع فروشارزش ویژه ی نام تجاریمشتریارزش ویژه نام تجاریمشتریان
-
6.
مؤلف : خداداد حسینی، سیدحمید ؛ کریمیان، مجتبی ؛ جمالی، شهرام ؛ هاشم زهی، علی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 29 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:ادراک مشتریارزش سبز ادراکشدهپیامدهای مشتری
-
7.
مؤلف : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ قلی پور حسین آباد، فروزان ؛ امرایی، حافظ ؛
مجلة:مجله اقتصادی»مرداد و شهریور 1394 ، سال پانزدهم - شماره 5 و 6 (18 صفحة - من 65 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیرفتار مصرف کنندهارزش ادراک شدهدرگیری ذهنیانتخاب برندمشتریمصرفکنندهدرگیری ذهنی مصرفکنندهانتخابادراک مشتریقیمتکیفیتمدل
-
8.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ ترکستانی، محمد صالح ؛ روحانی، سعید ؛ حاتمی، آزاده ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»اردیبهشت 1394 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 45 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریزمان انتظارتلفن بیمهادراک مشتریمدل ادراکی انتظار
-
9.
مؤلف : بنیادی نائینی، علی ؛ نمکی، سمانه ؛ فاتحی، مونا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1393، دوره چهارم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشترینام تجاری خدماتکیفیت خدماتارزش ادراک شدهمشتریادراک مشتریکارکناننام تجاری
-
10.
مؤلف : اصل فلاح، مهدی ؛ کلینی ممقانی، ناصر ؛ خلخالی، سینا ؛
مجلة:هنرهای زیبا - هنرهای تجسمی»تابستان 1393 - شماره 58 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 83 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنی برندمهندسی کانسیادراک مشتریبازار تلفن همراه
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (7 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)