کلمة المفتاح ارزش ادراک شده مشتری / (17 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : منصوری مؤید، فرشته ؛ مرادی، محمد ؛ ملایی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1396 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 49 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات شفاهیتجربه مشتریواکنش احساسیعملکرد بازیابی خدماتارزش ادراکشده مشتریمشتریهتلگردشگرانمشتریانبـهخدمات
-
12.
مؤلف : پوراشرف، یاسان اله ؛ احمدی الوار، زهرا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1396- شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 189 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:ارزشفرهنگ فروشبانکهاروشهای فروشارزش ادراک شده مشتری
-
13.
مؤلف : خادم، فائزه ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ خادمی، مهدی ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»زمستان 1394 - شماره 40 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 67 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیسبک زندگیوفاداری مشتریخودانگارهکیفیت ادراکیارزش ادراکشده مشتریمشتریمشتریانوفاداریارزش ادراکشدهارزش ادراکی
-
14.
مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ خدامی، سهیلا ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1394، سال هفتم - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 13 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداری مشتریتصویر برندسودآوری مشتری برای سازمانارزش ادراک شده مشتریمشتریمشتریانسودآوری مشتریاطلاعاتخرید مجدد مشتریسازمان
-
15.
مؤلف : ضیاء، بابک ؛ تاج پور، مهدی ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1394، سال هفتم - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 73 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:عوامل فردیعوامل سازمانیتجاری سازیکارآفرینی دانشگاهیعوامل نهادیمشتریمدلخرید مجدد مشتریمشتریانارزش ادراکشده مشتریپیشنهاد به سایر مشتریانسودآوری مشتریفرضیهسازمانوفاداری مشتری
-
16.
مؤلف : فاطمی، زهرا ؛ سعادت یار، فهیمه ؛ هرندی، عطاءاله ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1393 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 125 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت ادراک شده مشتریارزش ادراک شده مشتریتصویر ذهنی مشتری
-
17.
مؤلف : سیدی، سید مسعود ؛ موسوی، سید علیرضا ؛ حیدری، شهاب ؛
مجلة:تحقیقات مدیریت آموزشی»زمستان 1388 - شماره 2 (34 صفحة - من 79 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:تصویررضایت مشتریوفاداری مشتریانتظارات مشتریکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهشکایت مشتریعملکرد مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رفتار مشتریمشتریضریب همبستگیارزش ادراکشده مشتریمشتریان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- ب (4 مقالة)
- الف (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (2 مقالة)