کلمة المفتاح بازاریابی / (668 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مفتی زاده، راژان ؛ کشاورز، محمد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (10 صفحة - من 60 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیعملکردسیستم های پویابرند
-
2.
مؤلف : زراعتی خسروشاهی، فرزاد ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی التصنيف ملی (5 صفحة - من 1 إلی 5 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاستراتژیسازمانتیلیغ محتوا
-
3.
مؤلف : زراعتی خسروشاهی، فرزاد ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی التصنيف ملی (9 صفحة - من 26 إلی 34 )
-
4.
مؤلف : مسافرچی، زهرا ؛ بهمنی، مریم ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی و ششمین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری التصنيف ملی (16 صفحة - من 155 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبانکمنابع انسانیبازاریابی الکترونیکمارکتینگ جمعی
-
5.
مؤلف : خاطری، فرزانه ؛ شکاری، عاطفه ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی التصنيف ملی (7 صفحة - من 1898 إلی 1904 )
الکلمات المفتاحية:منطق فازیبازاریابیسیستم های فازی
-
6.
مؤلف : رشیدی، محمدحافظ ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (10 صفحة - من 123 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:مدیریتبازاریابیعملکردهوش تجاریبهینهسازی
-
7.
مؤلف : احمدی، دکتر اکرم ؛ رنجبر، اسماعیل ؛ مرآتی، حسین ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (22 صفحة - من 627 إلی 648 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبازاریابی اسلامیبازاریابی نوع دوستانهبازاریابی خیر خواهانهحس نوع دوستی
-
8.
مؤلف : برزگرکار چوکامی، محمد ؛ طالقانی، محمد ؛ صالح پور، سهیلا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (11 صفحة - من 717 إلی 727 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمشتری مداریارتباط با مشتری
-
9.
مؤلف : جهانشاهی، مهناز ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1402 - شماره 46 (30 صفحة - من 142 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیآگاهی از برندارزش ویژه برندتداعی برندبیمه دیکیفیت ادراکشده وفاداری به برند
-
10.
مؤلف : قادری فر، مریم ؛ آقاجانی افروزی، علی اکبر ؛ كاتب مسؤول : سالار، جمشید ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402 - شماره 61 التصنيف A+ (Azad University (15 صفحة - من 104 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی محتوابازاریابیرویکرد کیفی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (118 مقالة)
- علمی-پژوهشی (113 مقالة)
- علمی-ترویجی (27 مقالة)
- بین المللی (27 مقالة)
- ملی (27 مقالة)
- B (25 مقالة)
- الف (21 مقالة)
- ج (16 مقالة)
- C (10 مقالة)
- A+ (10 مقالة)
- A (9 مقالة)
- د (1 مقالة)