کلمة المفتاح بازاریابی اجتماعی / (80 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
مؤلف : اخضری همدانی، آزاده ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»مرداد 1400 - شماره 31 (10 صفحة - من 47 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:وجدان کاریهوش اخلاقیبازاریابی اجتماعیکارکنانمشتریسازمانبازاریابی تجاریمشتریان
-
52.
مؤلف : عظیمی حسنی، محمدمهدی ؛ وارث، سید حامد ؛ كاتب مسؤول : ذوالفقارزاده، محمد مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1400، دوره سیزدهم ، شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 611 إلی 632 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اجتماعیخیریهتحلیل اهمیت ـ عملکردمؤلفههایبنیادهای خیریهخیرشناساییرفتار
-
53.
مؤلف : میرزایی، زینب ؛ حاتمی نسب، سید حسن ؛ كاتب مسؤول : نایب زاده، شهناز ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1400، دوره بیست و پنجم - شماره 3 ISC (22 صفحة - من 170 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:مالیاتنگاشت مفهومیبازاریابی اجتماعیسازمان امور مالیاتی
-
54.
كاتب مسؤول : پورحسن، سمیه ؛ مؤلف : نیکی، حکیمه ؛ هنرمند عظیمی، مرتضی ؛ رضوانی، موسی ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1400 - شماره 143 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 115 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:مولفههای بازاریابیصنعت بیمهروش دلفی فازیبازاریابی اجتماعی
-
55.
كاتب مسؤول : سرداری، احمد ؛ مؤلف : آزاد، ناصر ؛ نعامی، عبداله ؛ بیات، مجتبی ؛
مجلة:مطالعات مالی و بانکداری اسلامی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 17 (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اجتماعیطراحی مدل نظام اعتبارسنجیموسسههای اعتبارسنجیبانکداری شرکتیمشتریبانکاعتباریاعتبارسنجیمشتریانمدلتسهیلاتاعتبارسنجی مشتریهـا
-
56.
مؤلف : یداللهزاده طبری، ناصرعلی ؛ كاتب مسؤول : فلاح، مریم ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»زمستان 1400 - شماره 8 (7 صفحة - من 40 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:فروشارزش فرهنگیبازاریابی اجتماعیگالری هنریبازاریابی آثار هنری
-
57.
مؤلف : ذوالفقاری، سارا ؛ زارع، محمدصادق ؛ صاحبی همراه، شهناز ؛
مجلة:پژوهش در حسابداری و علوم اقتصادی»زمستان 1400، سال پنجم - شماره 5 (جلد دوم) (8 صفحة - من 35 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیبازاریابی اجتماعینگرش مشتریاناعتبار محیطیسازمان
-
58.
مؤلف : کریمیان کاکلکی، مهدی ؛ غلامی چنارستان علیا، عبدالخالق ؛ كاتب مسؤول : حقیقی، محمد ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»تابستان 1401- شماره 129 التصنيف A (Azad University (20 صفحة - من 57 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیآینده پژوهیمدلسازی معادلات ساختاریبازاریابی اجتماعی
-
59.
مؤلف : نوری، سالومه ؛ خداوردی، ید الله ؛ كاتب مسؤول : معافی مدنی، سیدمهدی ؛
مجلة:پژوهش های اخلاقی»تابستان 1401 - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 257 إلی 286 )
الکلمات المفتاحية:مولفه های اخلاقیبازاریابی اجتماعیمحصولات داخلیگرندد تئوری.مشتریمدلمشتریانشناساییمحصولات
-
60.
مؤلف : صادقی، علی ؛ نیکومرام، هاشم ؛ كاتب مسؤول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»تیر 1401 - شماره 20 ISC (15 صفحة - من 1120 إلی 1134 )
الکلمات المفتاحية:محیط زیستامنیتبهداشتارزش ویژه برندبازاریابی اجتماعیارزش ویژهاعتباربرازشپژوهشنام تجاریارزش ویژه نام تجاریمدل
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (21 مقالة)
- علمی-پژوهشی (13 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
- A (2 مقالة)
- B (2 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- ملی (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)