کلمة المفتاح بازاریابی چریکی / (14 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رستمي گنجينه كتاب، فرهاد ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان1403، دوره جدید - شماره 2 (16 صفحة - من 257 إلی 272 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی چریکیقصد خرید و اینفلوئنسر مارکتینگ
-
2.
كاتب مسؤول : سیف الهی، ناصر ؛ مؤلف : نقوی، سیدعلی ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1402 - شماره 14 (19 صفحة - من 109 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانشبیه سازیجذبفروشگاههای ورزشیبازاریابی چریکی
-
3.
كاتب مسؤول : ارفعی، عزیز ؛ مؤلف : حسنی، سیدرضا ؛ نمامیان، فرشید ؛ غنیزاده، افشین ؛
مجلة:تحقیقات جغرافیایی»بهار 1402 - شماره 148 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 152 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:منافع اقتصادیجذب گردشگرروش دیمتلبازاریابی چریکی
-
4.
مؤلف : شهریاری، شادی ؛ كاتب مسؤول : حق شناس کاشانی، فریده ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 التصنيف A+ (Azad University (23 صفحة - من 1 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیدانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقاتتصویر عملکری برندتصویر نمادین برندبازاریابی چریکی
-
5.
مؤلف : کائینی، امیرعباس ؛ میرزایی، فاطمه ؛
مجلة:کنکاش مدیریت و حسابداری»زمستان 1400 - شماره 3 (19 صفحة - من 192 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی چریکیاعتبار پیامتبلیغ شفاهی
-
6.
كاتب مسؤول : حسن زاده، وحید ؛ مؤلف : همتی، علیرضا ؛ سیاحیان دهکردی، وحید ؛ شاطری، عارف ؛
مجلة:پژوهش و مطالعات علوم اسلامی»مهر 1400، سال سوم - شماره 27 (17 صفحة - من 56 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺧﯿﺮﺧﻮاﻫﺎﻧﻪﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﭼﺮﯾﮑﯽ
-
7.
مؤلف : ولی پور، محمد ؛ قربانی، مریم ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 67 (جلد ششم) (20 صفحة - من 46 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریشرکت های بیمهارزش ویژه برندبازاریابی چریکی
-
8.
مؤلف : بیگ زاده، امیر حسین ؛ نعامی، عبداله ؛ روستا، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عسکری، احمد ؛
مجلة:تعامل انسان و اطلاعات»زمستان 1398 - شماره 24 (15 صفحة - من 50 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی پارتیزانیتئوری مبتنی بر دادههاکسبوکارهای کوچک و متوسطبازاریابی چریکی
-
9.
مؤلف : وحدتي، بهرام ؛ عزيزي دميرچي، كرامت ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1398، دوره جدید - شماره 31 (22 صفحة - من 141 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات محیطیبازاریابی حسیبازاریابی چریکی
-
10.
كاتب مسؤول : قربی، سیده سمیه ؛ مؤلف : قاسمی نامقی، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1398، سال چهاردهم - شماره 44 التصنيف C (Azad University (12 صفحة - من 61 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدبازاریابی چریکیتبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ب (2 مقالة)