کلمة المفتاح تبلیغات کلامی / (11 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : احمدی، اکرم ؛ دادگر، فاطمه ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی التصنيف ملی (13 صفحة - من 1082 إلی 1094 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات کلامیدانش برندنگرش برندهم آفرینی ارزش
-
2.
مؤلف : سقائی مقدم، سیده سمانه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1403 - شماره 47 (12 صفحة - من 72 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات کلامیارژش ویژه برندبیمه حافظمشترینگرشمشتریانمدلتمایل به خریدمدیریت ارتباط با مشتریارزش ویژه
-
3.
كاتب مسؤول : فرامرزپور، فاطمه ؛ مؤلف : فرامرزپور، مهدی ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (20 صفحة - من 66 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات کلامیقصد سفرادراک گردشگرانمقصد گردشگری فرهنگی
-
4.
كاتب مسؤول : رزمی، زهرا ؛ مؤلف : مهمان نوازان، سهیلا ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 96 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات کلامیدانش برندنگرش برندهم آفرینی ارزشمشتریدانشمشتریانمصرفکنندگانارزشنگرشاعتمادتعهدوفاداری
-
5.
كاتب مسؤول : گلستانی، علیرضا ؛ مؤلف : نجفی سروستانی، آذر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 2 (8 صفحة - من 189 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:مقصد گردشگریتبلیغات دهان به دهانرضایت از مکانمکان گردشگریگردشگریاطلاعاتمکانتبلیغات شفاهیتبلیغات کلامیارتباطات
-
6.
مؤلف : نوروزی، حسین ؛ قجاوند، محدثه ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (12 صفحة - من 92 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندارزش ویژه برندعشق به برندتبلیغات کلامیدانش برند
-
7.
كاتب مسؤول : رجوعی، مرتضی ؛ مؤلف : نخعی مقدم، زهره ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1399، دوره جدید - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 110 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:ریسک اجتماعیتبلیغات کلامیکانالهای ارتباطیسرعت انتشار اطلاعاتخود ابرازی برنداطلاعاتمشتریان
-
8.
مؤلف : پوراشرف، یاسان اله ؛ طولابی، زینب ؛ نصرالهی وسطی، سیمین ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1397، دوره دهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 815 إلی 834 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیگردشگری مذهبیتبلیغات کلامینگرش اعتقادیادراک گردشگرگردشگریقصدمقصدقصد سفر
-
9.
مؤلف : میری، انیس ؛ سلامی، مریم ؛
مجلة:مدیریت اطلاعات و دانش شناسی»تابستان 1394، سال دوم - شماره 2 (10 صفحة - من 97 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای عمومیوبسایتهای کتابخانهایرضایت الکترونیکیتبلیغات کلامیطراحی وبسایت
-
10.
مؤلف : سلطانی نژاد، نیما ؛ حقیقی، محمد ؛ خنیفر، حسین ؛ سلطانی نژاد، اسما ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1393 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 21 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:نوگرایی مصرف کنندهگوشی تلفن همراهترجیح خریدتبلیغات کلامیمصرفکنندهنوگراییتعدیل
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)