کلمة المفتاح تصویر ذهنی از برند / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : زمان زاده نصرآبادی، سعید ؛ احد مطلقی، احسان ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (11 صفحة - من 1116 إلی 1126 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندتصویر ذهنی از برندقصد خرید مشتری
-
2.
مؤلف : کاظمی، حمید ؛ اصانلو، بهاره ؛ ابوئی، نسرین ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»پاییز 1397 - شماره 93 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 207 إلی 244 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنی از برندنقشههای ذهنی برندنقشهی مفهومی برندنگاشت شبکهی تداعیهای برند.تداعیهای برند
-
3.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ بلورپارسا، محمد رضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1395، دوره هشتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 413 إلی 432 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریارزش ویژه برندتصویر ذهنی از برندتداعی برندشبکه تداعی های برند
-
4.
مؤلف : پروری، پیمان ؛ سهرابی، روح الله ؛ اصغری نجیب، مریم ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1394 - شماره 74 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 61 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:هویت برندتصویر ذهنی از برندتبلیغات دهان به دهانخرید مجدد
-
5.
مؤلف : حیدری، سیدعباس ؛ صالح اردستانی، عباس ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1391 - شماره 14 (18 صفحة - من 219 إلی 236 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندارزش ویژه برندتصویر ذهنی از برندکیفیت ادراکشده و وفاداری به برند
-
6.
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ فرهادی نهاد، رومینا ؛
مجلة:اندازه گیری تربیتی»تابستان 1391، سال سوم - شماره 8 ISC (24 صفحة - من 109 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانتداعی آزاددانشگاه پیام نورتصویر ذهنی از برندشناساییتصویر ذهنیدانشگاه
-
7.
مؤلف : خیری، بهرام ؛ زمانی، محمد سعید ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1390،سال سوم - شماره 12 (24 صفحة - من 104 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهتصویر ذهنی از برندگسترش برندنگرش مصرف کنندهدرک تناسبات
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)