کلمة المفتاح جایگاه یابی برند / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شیخ آقایی، کلارا ؛ نعامی، عبداله ؛ كاتب مسؤول : روستا، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1401 - شماره 29 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 187 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتبرندسازی شخصیقابلیتهای بازاریابیجایگاهیابی برنداصالت برندهــاهـابرنـدبرنــدبــهبـه
-
2.
مؤلف : سهرابی، جابر ؛ كاتب مسؤول : عبدی، جهان ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (20 صفحة - من 246 إلی 265 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریجایگاه یابی برندعملکرد مشتریرفتار شهروندی مشتری
-
3.
مؤلف : نوری بابیان، رمضان ؛ غریب نواز، نادر ؛ ناصحی فر، وحید ؛ كاتب مسؤول : آقایی، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1399، سال پانزدهم - شماره 48 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 15 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:معادلات ساختاری و وفادارسازیتجربه مشتریجایگاهیابی برند
-
4.
مؤلف : تاجالدین، حسن ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (16 صفحة - من 324 إلی 339 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد برندبازاریابی بین المللیجایگاه یابی برندجهت گیری برندبرند محصولات صادراتی
-
5.
مؤلف : صحت، سعید ؛ خیری، مهدی ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1398 - شماره 15 (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:جایگاه یابی برندشرکت بیمه ایرانداستان سرایی برنددرگیری مشتریان
-
6.
مؤلف : باقری، دکتر سید محمد ؛ حسینی، دکتر سید محمود ؛ آریایی، سورنا ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1398 - شماره 15 (11 صفحة - من 28 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:عملکردشرکتهای کوچک و متوسطبرندسازی داخلیجایگاهیابی برند
-
7.
مؤلف : محمدیان محمود جیق، نسیم ؛ ابراهیمی، مهدی ؛ سلطانی هوراند، امین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 203 إلی 222 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیجایگاهیابیجایگاهیابی برندصنعت گردشگری و هتلداریآژانسهای مسافرتیهتلهای پنجستاره مشهدهتلهتلهتلهای پنجستاره شهر مشهدهتلهای پنجستاره شهر مشهد
-
8.
مؤلف : عباسی استمال، محمد رضا ؛ طاعونی، مهناز ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»بهار 1393،سال سوم - شماره 8 (10 صفحة - من 57 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیاستانداردسازیجهانی سازیتطابقعملکرد برندجایگاه یابی برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- B (1 مقالة)