کلمة المفتاح حسادت برند / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : میجانی، میترا ؛ جمشیدی، داریوش ؛ كاتب مسؤول : روستا، علیرضا ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»بهار 1400، دوره دهم - شماره 4 التصنيف B (Azad University/ISC (30 صفحة - من 113 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برندحسادت برندتبلیغات دهان به دهاناعتیاد به برندخرید مجدد لوکس
-
2.
مؤلف : موجودی، امین ؛ نیکومرام، هاشم ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمد علی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1398 - شماره 6 التصنيف ج (Ministry of Science (35 صفحة - من 109 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریترجیح برندحسادت برندعشق برنددرگیری برند مصرفکننده
-
3.
مؤلف : عبدالوند، محمدعلی ؛ موجودی، امین ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 143 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:رضایتوفاداریتبلیغات شفاهیدرگیری ذهنیحسادت برندعشق برنددرگیری برند مصرف کننده
-
4.
مؤلف : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ نجات، سهیل ؛ بهمنی، حسین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1394 ، سال پنجم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:عزت نفسلذت خریدخودابرازیحسادت برندعشق برندتعامل فعالbrand loveعشقعشقحسادتحسادتمشتریمشتری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت کسب و کارهای بین المللی 1 |
مجلة ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی 1 |
مجلة راهبردهای بازرگانی 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)