کلمة المفتاح شخصیت برند / (104 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : حمیدی زاده، علی ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ سپاسی، پریسا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 93 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندشخصیت آبیشخصیت سبزشخصیت قرمزشخصیت مشتریشخصیتشخصیتبرند اپلبرند اپل
-
22.
مؤلف : آقا زاده، هاشم ؛ امینی کسبی، حسین ؛ جعفری، عماد ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1395، دوره بیستم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندشخصیت برندارزش ویژه برنداعتماد به برند
-
23.
مؤلف : مهرانی، هرمز ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 78 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 68 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندوفاداری به برنداعتماد به برندهویت برندبرندهای تلفن همراه
-
24.
مؤلف : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ حسین زاده، علی حسین ؛ خبیر، طیبه ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1395 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 79 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:قومیتشخصیت برندارزش ویژه برندپیشبرد فروش
-
25.
مؤلف : میر، سعید ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»زمستان 1395 - شماره 5 (10 صفحة - من 46 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندوفاداری برندعوامل موثر بر شخصیت برندشخصیتمشتریمصرفکنندگانوفاداری
-
26.
مؤلف : حسین زاده شهری، معصومه ؛ حدادی، سپیده ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1395 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 41 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندبازاریابی تجربیارزش تجربی مشتری
-
27.
مؤلف : خاص پور، مریم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1395، دوره دوم - شماره 4/1 (26 صفحة - من 161 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتشخصیت برندارزش ویژه برندهویت برنداعتبار برندبرندAHP فازیمشتریوفاداریفازیخدماتمشتریانهویتشخصیتارزش ویژه
-
28.
مؤلف : خنیفر، حسین ؛ دهقان چاچکامی، محدثه ؛ سلطانی، مرتضی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1396 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 153 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:مصرفکنندهتصمیم خریدشخصیت برنداعتماد به برندمحتوای تبلیغات
-
29.
مؤلف : علیاری، زهرا ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»بهار 1396، دوره سوم - شماره 1 (9 صفحة - من 73 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:کیفیتشخصیت برندوفاداری برند
-
30.
مؤلف : بنیادی، علی ؛ پارسایی منش، شادی ؛
مجلة:مدیریت فردا»بهار 1396 - شماره 50 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 92 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرضایت مشتریوفاداریشخصیت برندبرند اینترنتیتکنیک دی مثل
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (29 مقالة)
- علمی-پژوهشی (23 مقالة)
- الف (6 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- د (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (2 مقالة)
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)