کلمة المفتاح شخصیت برند / (104 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
كاتب مسؤول : فریدونی، مسعود ؛ مؤلف : کلاته سیفری، معصومه ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»پاییز 1398 - شماره 39 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 79 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبازاریابی ورزشیشخصیت برندباشگاه پرسپولیستوسعۀ برند
-
52.
مؤلف : رستمی، مهدی ؛ فروغی پور، دکتر حمید ؛ صابونچی، دکتر رضا ؛
مجلة:مطالعات جامعه شناسی»زمستان 1398 - شماره 45 التصنيف B (Azad University (29 صفحة - من 47 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:ریسک گریزیوفاداریبرندشخصیت برندبرندهای ورزشی معتبر
-
53.
كاتب مسؤول : ابراهیمی پور، طاهره ؛ مؤلف : رمضانی نژاد، رحیم ؛ کلاشی، مازیار ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»زمستان 1398 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 19 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:استقلالوفاداریشخصیت برندطرفداران فوتبالپرسپولیس
-
54.
مؤلف : مستی، امین ؛ سعادت مهر، دکتر مسعود ؛ خرم آبادی، مهدی ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفتمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (18 صفحة - من 152 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:ﺷﺨﺼﯿﺖ ﺑﺮﻧﺪﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ راﺑﻄﻪ ﻣﻨﺪواﺑﺴﺘﮕﯽ ﻋﺎﻃﻔﯽ ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ آژاﻧﺲ ﻫﺎي ﻫﻮاﭘﯿﻤﺎﯾﯽ ﻟﺮﺳﺘﺎن
-
55.
مؤلف : بیگ مرادی، رضا ؛ دشمن زیاری، اسفندیار ؛ كاتب مسؤول : روستا، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 130 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریشخصیت برندلوازم خانگیجایگاه برند
-
56.
مؤلف : گلمشکی، مریم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1399 - شماره 32 (11 صفحة - من 131 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندﺷﺨﺼﯿﺖ ﺑﺮﻧﺪﺧﻮد ﺳﺎزﮔﺎریﺳﺎزﮔﺎری ﻋﻤﻠﮑﺮدی
-
57.
مؤلف : عیوضی نژاد، سلمان ؛ پارسا بلور، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : اکبری، محسن ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1399 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 34 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندجوهره برندجایگاه ذهنی برندبرنـدبـهبرنــدهـابـابــهبــاهــا
-
58.
كاتب مسؤول : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ مؤلف : فیض، داود ؛ مرادی، هادی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1399 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science (32 صفحة - من 153 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کار الکترونیکشخصیت برندتجربه برند آنلاینانعطاف پذیری به اطلاعات منفی
-
59.
مؤلف : نجاریان، مهدی ؛ خبیری، محمد ؛ جعفری، افسر ؛ كاتب مسؤول : علیدوست قهفرخی، ابراهیم ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»بهار 1399 - شماره 1 (23 صفحة - من 19 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندارزش ویژه برندپوشاک ورزشی
-
60.
مؤلف : مینویی، مرتضی ؛ علوی متین، یعقوب ؛ فخیمی آذر، سیروس ؛ كاتب مسؤول : قره بیگلو، حسین ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهار 1399 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 489 إلی 508 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندبازاریابی حسیرویکرد آمیختهمدیریت تجربه مشتریانبرند سازی حسیصنعت مواد غذاییمشتریبرندسازی حسیمدیرانمشتریان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (29 مقالة)
- علمی-پژوهشی (23 مقالة)
- الف (6 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- د (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (2 مقالة)
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)