کلمة المفتاح عناصر آمیخته بازاریابی / (22 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نصیری، میترا ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1379 - شماره 60 ISC (10 صفحة - من 75 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی خدماتبیمه مسؤولیت محصولقانون مسؤولیت مدنیمسؤولیت تولیدکنندگان کالاحقوق مصرفکنندهبیمهبازارمصرفتولیدعناصر آمیخته بازاریابی
-
2.
مؤلف : قاضیزاده، دکتر مصطفی ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»زمستان 1382- شماره 2 ISC (14 صفحة - من 51 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:صادراتآسیای میانهابعاد محیطیعناصر آمیخته بازاریابیمحیط بازار هدفمحیط داخلی شرکتمحیط ملی
-
3.
معرّف : خدادادحسینی، سید حمید ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1387 - شماره 31 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (2 صفحة - من 90 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:قیمتعناصر آمیخته بازاریابیعوامل موثر برآن
-
4.
مؤلف : وزیر زنجانی، حمید رضا ؛ مؤتمنی، علی رضا ؛ موسوی دلازیانی، حسین ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1389 - شماره 40 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 70 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:خدمات پس از فروشرضايت مشتريكيفيت خدماتآميخته بازاريابي خدماتصنعت خودروهاي سنگينمشتریمشتریانخودروعناصر آمیخته بازاریابیرضایت مشتریانخدماتخودروهای سنگینبازاریابی خدمات
-
5.
مؤلف : گلابی، امیر محمد ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ یدالهی فارسی، جهانگیر ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1389 - شماره 35 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 27 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیمفهوم پردازیبنگاه¬های کوچک و متوسطپژوهش موردیمفهومپردازيبنگاههاي کوچک و متوسطبازاریابیبازارکارآفرینیعناصر آمیخته بازاریابیمدیر
-
6.
مؤلف : جعفر پور، محمود ؛ بهشتی زواره، محمدرضا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1390 - شماره 49 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 20 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:ارزش نام و نشان تجاریتداعی نام و نشان تجاریعناصر آمیخته بازاریابیمشتریخردهفروشیمشتریان
-
7.
مؤلف : یداله زاده طبری، ناصر علی ؛ شریفی، آرش ؛ شریفی، ماندانا ؛
مجلة:پژوهش های علوم انسانی»اسفند 1392، سال پنجم- شماره 30 (35 صفحة - من 150 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:قیمتکانال توزیعمحصولآميخته بازاريابيفعالیتهای ارتقاء فروشعناصر آمیخته بازاریابیبازار
-
8.
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ نوری پور، امیرحسین ؛ شریعتی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1393 - شماره 1 ISC (30 صفحة - من 127 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدبرند ملیعوامل مربوط به برندعناصر آمیخته بازاریابی
-
9.
مؤلف : تاجدینی، کیهان ؛ احمدیان، علی اشرف ؛ معطوفی، علی رضا ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»بهار 1393 - شماره 28 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 33 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیراهبردهای بنگاهاینرسی راهبردیبنگاه صادر کنندهعملکرد صادراتیاینرسیبازاربنگاهراهبردیعناصر آمیخته بازاریابی
-
10.
مؤلف : خانلری، امیر ؛ باقری، فاطمه ؛ عبدی، ناصر ؛
مجلة:نگرش های نو در جغرافیای انسانی»پاییز 1393 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 61 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیگردشگریآمیخته بازاریابیرضایت گردشگرانبرج میلادرضایتبازدیدکنندگانکارکنانعناصر آمیخته بازاریابی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- علمی-ترویجی (3 مقالة)
- ب (2 مقالة)