کلمة المفتاح فروشگاه زنجیره ای / (18 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : آقایاری هیر، محسن ؛ علوی، سید علی ؛ عینالی، جمشید ؛
مجلة:برنامه ریزی و آمایش فضا»بهار 1390، دوره پانزدهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:الگوی مناسبشهر تهرانGISالگوی فضاییفروشگاه زنجیره ای
-
2.
مؤلف : شریعتی، نیما ؛ شوندی، حسن ؛ علیزاده، سمیه ؛
مجلة:مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار»بهار 1391 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 93 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:داده کاویفروشگاه زنجیره ایسبد بازارقواعد تلازمیبسته تخفیفیتخفیفمشتریمدلمشتریان
-
3.
مؤلف : رنجبریان، بهرام ؛ رشید کابلی، مجید ؛ صنایعی، علی ؛ حدادیان، علی رضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1391، دوره چهارم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 55 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریقصد خرید مجددارزش و کیفیت درک شدهفروشگاه زنجیره ای
-
4.
مؤلف : سالار، جمشید ؛ ابوالفضلی، سیدابوالفضل ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره جدید - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 133 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:احساساتعوامل فردیخرید ناگهانیفروشگاه زنجیرهایکارکنان فروشمحیط فروشگاه
-
5.
مؤلف : سهرابی، روح اله ؛ صمدی، عباس ؛ یوسفی فرد، ارسلان ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1393 - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 147 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانخرید ناگهانیفروشگاه زنجیرهایآزمونفروشگاهرفتار مصرفکنندهمدل
-
6.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ حدادیان، علی رضا ؛ باقریه مشهدی، امیرحسین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 149 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریرضايت مشتریفروشگاه زنجيره ایمشتریمشتریانوفاداریوفاداری مشتریانترجیح نام تجاریپژوهش
-
7.
مؤلف : نعامی، عبداله ؛ محمدی پور، مجتبی ؛ نقدی، بهمن ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1396 - شماره 34 التصنيف C (Azad University (20 صفحة - من 119 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:فروشگاه زنجیرهایخرید آنیگرایش به لذت از خریدفعالیتهای قبل از خرید
-
8.
مؤلف : فرج زاده زواردهی، پریچهر ؛ ایرجی راد، ارسلان ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (16 صفحة - من 626 إلی 641 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریاعتماد مشتریفروشگاه زنجیره ایبسته بندیبرند فروشگاهی
-
9.
كاتب مسؤول : حبیب زاده حلوائی، امین ؛ مؤلف : موسوی، سید سیامک ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»پاییز 1398 - شماره 2 (14 صفحة - من 13 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریفروشگاه زنجیره ایفروشگاهمغایرت قیمت های کالا
-
10.
كاتب مسؤول : مبارکی، امید ؛ مؤلف : اسمعیل پور، مرضیه ؛ یاوری، زیبا ؛
مجلة:آمایش سرزمین»بهار و تابستان 1399 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 53 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:مکانیابیتوزیع فضاییتبریزفروشگاه زنجیرهای
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- ب (3 مقالة)
- الف (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)