کلمة المفتاح قدرت برند / (10 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حیدری، رضا ؛ کمالی، محمد ؛ مودی، داود ؛ كاتب مسؤول : دهقان قهفرخی، امین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»بهار 1401 - شماره 56 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 217 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبازاریابی ورزشیبرندتجربه برندقدرت برندمصرفکنندگان
-
2.
كاتب مسؤول : پورکیانی، محمد ؛ مؤلف : برومند، محمدرضا ؛ افروزه، علی ؛ افروزه، محمد صادق ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1400 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 33 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:اشگاههای بدنسازیخلق تجربه محرکهای حسیتبلیغات دهان به دهانقدرت برند
-
3.
كاتب مسؤول : دهقان قهفرخی، امین ؛ مؤلف : حیدری، رضا ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»پاییز 1399 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 9 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیبازاریابی ورزشیبرندپوشاک ورزشیقدرت برند.
-
4.
كاتب مسؤول : غریبی، حسن ؛ مؤلف : دهدشتی، زهره ؛ حسینی مهر، محمدرضا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1398- شماره 99 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 51 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندقدرت برندتمایل خرید مشتریفروشگاه بامیلو
-
5.
مؤلف : میرزایی کشه، مژگان ؛ قاضی زاده، مصطفی ؛ ترکستانی، محمد صالح ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1397 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 79 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:قدرت برندرابطه مشتریان با برندمنطق چیرگی مشترینقشة رابطه برندمشتریمشتریانشرکتهای خودروسازقدرتشرکتهای خودروساز ایرانینقشةنام تجاری
-
6.
مؤلف : صمدی، منصور ؛ غلامپور، اسداله ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2/1 (14 صفحة - من 140 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برندقدرت برندارزش ﺑﺮﻧﺪ ﺻﻨﻌﺘﯽﻫﺰﯾﻨﻪ ﺟﺎﺑﺠﺎﯾﯽﻋﻤﻠﮑﺮد ﻣﻌﺎمله
-
7.
مؤلف : کوهزادی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مهندسی صنایع و مدیریت تولید»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (7 صفحة - من 14 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیقدرت برندﮐﯿﻔﯿﺖ ادراک ﺷﺪه
-
8.
مؤلف : امینی خیابانی، غلامرضا ؛ حمدی، کریم ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»تابستان 1395 - شماره 61 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 115 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:موقعیت استراتژیکجایگاه سازی برندتعمیم برندارزش مالی برندقدرت برندبرنـدتعمیممدلبـین المللـیBrandقدرت
-
9.
مؤلف : حمزئیان، عظیم ؛ ملکی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات سیاسی»بهار 1395 - شماره 31 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (20 صفحة - من 127 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:شبکه قدرتقدرت برندقدرت اجتماعی برندقدرت در بازارقدرت از دیدگاه فوکو
-
10.
مؤلف : باشکوه، محمد ؛ شکسته بند، میترا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1391، دوره چهارم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 21 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:برندارتباطات یکپارچه بازاریابیقدرت برندعناصر ارتباطات یکپارچه بازاریابیبازارقوتبانکنام تجاری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (4 مقالة)
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- ج (1 مقالة)