کلمة المفتاح قصد خرید مجدد / (67 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : سبک رو، مهدی ؛ غلامی، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 215 إلی 242 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددشرکت کالهناهمسانی شناختیخرید خردمندانه
-
22.
مؤلف : کریمی، جواد ؛ بیرامی، لیلا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1397 - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 273 إلی 287 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددهویت برندمشتریان ورزشیخودتصمیمی
-
23.
مؤلف : آزاده، سعید ؛ احمدیان، سحر ؛ محقق زاده، فاطمه ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1398 - شماره 11 (24 صفحة - من 199 إلی 222 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮیﻗﻄﻌﯿﺖﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﮐﻼﻣﯽ ﻣﺜﺒﺖﻗﺼﺪ ﺧﺮﯾﺪ ﻣﺠﺪدمشتریقصد خرید مجدد آنلایناطلاعاتمشتریان
-
24.
مؤلف : بیرجندی، مسعود ؛ غلامی، عبدالخالق ؛ حقیقی، محمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1398 - شماره37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 161 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:رضایتوفاداریقصد خرید مجددترجیح نام تجاریارزش خرید لذتگرایانهارزش خرید مطلوبیتگرایانه
-
25.
مؤلف : محمدی، فهامه ؛ اسماعیلپور، دکتر حسن ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1398 - شماره 15 (11 صفحة - من 17 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددبازاریابی محتواییدرگیری مشتریانبازاریابی داستانیلذت ادراکشده
-
26.
مؤلف : آزاده، سعید ؛ محقق زاده، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : احمدیان، سحر ؛
مجلة:شباک»آبان 1398 - شماره 47 ISC (8 صفحة - من 9 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرضایت مشتریقطعیتقصد خرید مجددرسانه های اجتماعیتبلیغات کالمی مثبت
-
27.
مؤلف : شول، عباس ؛ سلطانی نژاد، نیما ؛ كاتب مسؤول : عابدینی، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1398 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science (22 صفحة - من 115 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریخدمات مشتریکسبوکار اینترنتیلجستیک پساخریدقصد خرید مجدد
-
28.
مؤلف : عامریان، ستایش ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»خرداد و تیر 1399، دوره اول - شماره 2 (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریقصد خرید مجددعدالت از قیمت درک شده. رضایتمشتریرضایترضایت مشتریمشتریان
-
29.
مؤلف : اسفندیاری، نوید ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»خرداد و تیر 1399، دوره اول - شماره 2 (17 صفحة - من 16 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریقصد خرید مجددعدالت از قیمت درک شده. رضایتمشتریشخصیتوفاداری مشتریمصرفکنندگانمحصولپژوهش
-
30.
مؤلف : پارسا شریف، مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»خرداد و تیر 1399، دوره اول - شماره 2 (20 صفحة - من 57 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:عدالت توزیعیعدالت تعاملیقصد خرید مجددارزش ویژه برندعدالتمشتریقصد خرید مجدد مشتریانارزش ویژهمشتریانکارکنان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (13 مقالة)
- ب (11 مقالة)
- بین المللی (5 مقالة)
- ملی (4 مقالة)
- B (3 مقالة)
- C (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)