کلمة المفتاح محصول / (435 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
كاتب مسؤول : یاراحمدی، فتانه ؛ مؤلف : رمضانی بوشهری، سحر ؛
مجلة:اقتصاد کشاورزی و توسعه»زمستان 1401 - شماره 120 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 245 إلی 263 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریاستان خوزستانارزش ویژه برندخرید مجددمحصول خرماخرماارزش ویژهمحصول
-
42.
مؤلف : ایرانشاهی، علیرضا ؛ محمودی، اصغر ؛ كاتب مسؤول : ملکی، حسین ؛
مجلة:تحقیقات حقوقی»زمستان 1401- شماره100- (ویژه نامه حقوق و فناوری) التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 219 إلی 244 )
الکلمات المفتاحية:خسارتمسئولیت مدنیعیب تولیدمحصولاینترنت اشیا
-
43.
مدلسازی تامین ﻣﺎﻟﯽ و مصارف با اهداف چندگانه در زﻧﺠﯿﺮه های ﺗﺎﻣﯿﻦ ﭘﺎیدار با تمرکز برآثار نسبت های مالی
مؤلف : سلطانی، عزیزاله ؛ عابدی، صادق ؛ كاتب مسؤول : احتشام راثی، رضا ؛
مجلة:برنامه ریزی و بودجه»زمستان 1401 - شماره 159 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 61 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:نسبتهای مالیمدلسازی ریاضیزنجیره تامین پایداربهینهسازی جریانات مالیالگوریتم ممتیکزنجیره تامینالگوریتمضایعاتمدلسازیبازیافتتولیدمحصولمدیریت زنجیره تامین پایدارتامین مالی
-
44.
مؤلف : آقاپور حسین بیگی، هادی ؛ كاتب مسؤول : نعم، مختار ؛
مجلة:فقه و مبانی حقوق اسلامی»زمستان 1401 - شماره 4 التصنيف A+ (Azad University/ISC (12 صفحة - من 11 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:ضررمسئولیت مدنیریسکمحصولبیمهجبران خسارتعقد بیمهحقوق
-
45.
مؤلف : زارعی، حافظ ؛ آذربایجانی، مرضیه ؛ كاتب مسؤول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره جدید - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 176 إلی 203 )
الکلمات المفتاحية:برندوابستگی عاطفی مصرفکنندهدرک از جهانی بودن برنددرک از لوکس بودن برندجذبه شخصیت برنددرکبرند لوکسمحصولپژوهشفرضیه
-
46.
بررسی رابطه بین شناسایی برند مصرف کننده و وفاداری به برند در اجتماع برند (مطالعه موردی برند سامسونگ)
مؤلف : ترکمندی، حدیث ؛ سرحدی، ساینا ؛ كاتب مسؤول : بلوچ، محمود ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 15 (18 صفحة - من 20 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برنداجتماع برندبرند مصرف کنندهاطلاعاتمشتریمصرفکنندهاجتماعیوفاداریمشتریانمحصول
-
47.
مؤلف : اسفندی، الهام ؛ كاتب مسؤول : اخوان خرازیان، مریم ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»زمستان 1401 - شماره 13 (12 صفحة - من 1 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:قیمتمحصولراحتینگرش به خرید آنلاینتمایل به خرید آنلاینخرید آنلاینتمایل به خرید آنلایننگرش به خرید آنلایناطلاعاتاینترنتتجارت الکترونیکی
-
48.
مؤلف : قائدی، عادل ؛ فرودی، پانته آ ؛ كاتب مسؤول : سیدامیری، نادر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 110 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی تبلیغاتنگرش به تبلیغبازاریابی چند حسیخرده فروشیهای آنلاینتبلیغاتحسبازاریابینگرش مصرفکننده به تبلیغمحصولبازاریابی چندحسی
-
49.
كاتب مسؤول : شاکری، رویا ؛ مؤلف : قاسمیان، محمد ؛
مجلة:مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی»زمستان 1401، دوره پنجم - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science (30 صفحة - من 101 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تجاریسازیطرحهای فناورانهسپاه بیتالمقدس استان کردستانمرکز رشد 5400 شهیدفناورتجاریسازیاستان کردستانIDمحصولفناوریمضامین
-
50.
مؤلف : اسمعیلی، محسن ؛ میرانی، کاوه ؛ بهرامی، شهاب ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»زمستان 1401 - شماره 59 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 63 إلی 75 )
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (95 مقالة)
- علمی-پژوهشی (38 مقالة)
- الف (24 مقالة)
- B (9 مقالة)
- بین المللی (4 مقالة)
- ملی (3 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- د (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- C (1 مقالة)