کلمة المفتاح مدیریت ارتباط با مشتری / (373 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
61.
مؤلف : سهرابی، بابک ؛ خانلری، امیر ؛ آجرلو، نصیبه ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1390 ، دوره پانزدهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 223 إلی 239 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریمدیریت ارتباط با مشتریدستهبندی مشتریانAHPمدل WRFM
-
62.
مؤلف : اخوان، پیمان ؛ دهقان بنادکی، مجید ؛ فرجام، هادی ؛
مجلة:بهبود مدیریت»تابستان 1390 - شماره 12 (16 صفحة - من 121 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابیمدیریت ارتباط با مشتریمشتری محوریcrmمنطق رادار
-
63.
مؤلف : ناظمی، شمس الدین ؛ مرتضوی، سعید ؛ امیر رضوی، پگاه ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1390 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 25 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:مديريت ارتباط با مشتريﻓﺮاﻳﻨﺪ ﭘﺬﻳﺮشوﻳﮋﮔﻲﻫﺎي ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲﻧﻤﺎﻳﻨﺪﮔﻲﻫﺎي ﺧﻮدروﻫـﺎي وارداﺗﻲﺗﻜﻨﻮﻟﻮژیدرکخودروهای وارداتیﭘﺬﻳﺮش ﺗﻜﻨﻮﻟﻮژیﺻﻨﻌﺖ ﺧﻮدروﭘﺬﻳﺮش ﺗﻜﻨﻮﻟﻮژی
-
64.
مؤلف : حسنقلی پور، طهمورث ؛ سیدجوادین، سید رضا ؛ روستا، احمد ؛ خانلری، امیر ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره جدید - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 73 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشترینقشه شناختیمدل فرایندیبانک های تجاری خصوصینقشهمشتریانمدلارزیابیسنجشارتباط با مشتریان
-
65.
مؤلف : احسانی، محبوبه ؛
مجلة:توسعه مدیریت»مهر 1390 - شماره 90 (6 صفحة - من 55 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:مشتریمدیریت ارتباط با مشتریمشتریاناطلاعاتکارکنانرضایت مشتریبازارارزش
-
66.
مؤلف : مؤتمنی، علی رضا ؛ کمان قد، علیرضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره جدید - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 93 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریارزیابی آمادگی الکترونیکیشرکت های توزیع داروآمادگی الکترونیکیزیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطاتارزیابی
-
67.
مؤلف : احمدی، فریدون ؛ حسن زاده، تورج ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره جدید - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 113 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:بهره وریمدیریت ارتباط با مشتریرضایت مشتریانرفتار شهروندی سازمانیعملکرد سازمانیکارکنان
-
68.
مؤلف : حسنقلی پور، طهمورث ؛ سیدجوادین، رضا ؛ روستا، احمد ؛ خانلری، امیر ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»بهار 1391 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 41 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:بانک های تجاریمدیریت ارتباط با مشترینظریه داده بنیادمدل فرایندی
-
69.
بخش بندی مشتریان بر اساس ارزش دوره عمر آنها با استفاده از داده کاوی بر مبنای مدل آر. اف. ام. - RFM -
مؤلف : کفاش پور، آذر ؛ توکلی، احمد ؛ علیزاده زوارم، علی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1391 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 63 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:میانگینمدیریت ارتباط با مشتریبخش بندی مشتریانارزش دوره عمر مشتریمدل آرافام (RFM)خوشه بندی کا
-
70.
مؤلف : خواجوند، سمانه ؛ تقوی فرد، محمد تقی ؛ نجفی، اسماعیل ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار و تابستان 1391 - شماره 67 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 179 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریداده کاویبخش بندی مشتریانتحلیل آر اف امارزش طول عمر مشتریمشتریمشتریاناطلاعاتبانکمدیریت ارتباط با مشتریارزش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (87 مقالة)
- ب (47 مقالة)
- علمی-ترویجی (17 مقالة)
- الف (10 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (10 مقالة)
- مؤتمر ملی (4 مقالة)