کلمة المفتاح نيات رفتاری مشتريان / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ابراهیمی، محمد رضا ؛ نعمتی، سمیه ؛ حاتمی، معصومه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1402 - شماره 43 (16 صفحة - من 14 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندسازمان مالیسازمان اجتماعی_خدماتیمشتریمشتریاننیات رفتاری مشتریانرفتار مشتریسازماناجتماعیپرسشنامه
-
2.
كاتب مسؤول : حسین زاده، آرزو ؛ مؤلف : خداداد حسینی، حمید ؛ آذر، عادل ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»پاییز 1401، دوره دوازدهم - شماره 2 التصنيف B (Azad University/ISC (33 صفحة - من 51 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات شفاهیوفاداری مشتریاننوآوری بازنیات رفتاریجذابیت وبسایتمشتریوبسایتمشتریاننیات رفتاری مشترینیات رفتاری مشتریان
-
3.
كاتب مسؤول : یاوری گهر، فاطمه ؛ مؤلف : منصوری مؤید، فرشته ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1399- شماره 51 (ویژه نامه همهگیری کووید 19) التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 33 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتنیات رفتاریدوران پسا کروناپاسخ های هیجانینیات رفتاری مشتریانپژوهشرضایت
-
4.
كاتب مسؤول : یاوری گهر، فاطمه ؛ مؤلف : منصوری مؤید، فرشته ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1399 (ویژه نامه) - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 33 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتنیات رفتاریپاسخ های هیجانیدوران پسا کرونارستورانهانیات رفتاری مشتریانپژوهشرضایت
-
5.
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ پورسلیمی، مجتبی ؛ بصیر، لیلا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 19 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی حسیتجربه مشترینوآوری در خدماتقصد و نیات رفتارینیات رفتاری مشتریاننیات رفتاری مشتریاننیات رفتاری مشترینیات رفتاری مشتریهتلهتل
-
6.
مؤلف : رعنایی کردشولی، حبیب الله ؛ اله یاری بوزنجانی، احمد ؛
مجلة:اخلاق زیستی»زمستان 1394 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health (20 صفحة - من 127 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریاناخلاق زیست محیطیتبلیغات توصیه اینیات رفتاری مشتریانتمایل به پرداخت بهای بیشترمشتریمشتریانمحیطمحیط زیست
-
7.
مؤلف : مصلح، عبدالمجید ؛ الهیاری، احمد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 93 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:محصولات فناورانهآميخته بازاريابیکيفيت محصول نرم افزاریرضايت مشترینيات رفتاری مشتريانمشتریانرضایت مشتریاننیات رفتاری مشتری
-
8.
مؤلف : شیرازی، علی ؛ حاج ملک، مریم ؛ بصیری نژاد، فاطمه ؛ رادپور، پگاه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 95 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریرستورانجو رستوراننیات رفتاریمشترینیات رفتاری مشتریان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- ب (2 مقالة)