کلمة المفتاح پاسخ مصرف کننده / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : جوانی، وجیهه ؛ مؤلف : نیری، شهرزاد ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1401 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 28 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیپاسخ مصرفکننده
-
2.
مؤلف : احمدی، محمد ؛ غیاث آبادی فراهانی، مریم ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»تابستان 1400 - شماره 2 (10 صفحة - من 1 إلی 10 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریلذتاعتمادسرمایه اجتماعیشبکههای اجتماعیخودافشاییپاسخ مصرف کنندهتبلیغات شفاهی الکترونیک
-
3.
مؤلف : احمدی، محمد ؛ غیاث آبادی فراهانی، مریم ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»بهار 1400 - شماره 1 (11 صفحة - من 306 إلی 316 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریلذتاعتمادسرمایه اجتماعیشبکههای اجتماعیخودافشاییپاسخ مصرف کنندهتبلیغات شفاهی الکترونیکاطلاعات
-
4.
مؤلف : کردنايیج، اسدالله ؛ ایوبی یزدی، حمید ؛ كاتب مسؤول : سلطانی، مرتضی ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1398، دوره ششم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 149 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی علت محورمیزان مشارکت شرکتپیشینه شرکتاهمیت علت اجتماعیپاسخ مصرف کننده
-
5.
كاتب مسؤول : سلطانی، مرتضی ؛ مؤلف : کردنائیج، اسداله ؛ ایوبی یزدی، حمید ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1397 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (39 صفحة - من 174 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:دسترسیشفافیتبازاریابی علت محورپاسخ مصرفکنندهبـههـابـابــهبــاکـهکــهمصـرف
-
6.
مؤلف : کفاش پور، آذر ؛ هرندی، عطاءاله ؛ فاطمی، سیده زهرا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 -شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 137 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندوفاداری به برندارزش برندتداعی برندپاسخ مصرف کنندهکیفیت ادارک شده از برندتبلیغاتمشتریمشتریارزشارزش
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت، حسابداری و اقتصاد 2 |
مجلة مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
مجلة مدیریت برند 1 |
مجلة مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی 1 |
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)