کلمة المفتاح کیفیت خدمات هتل / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : زهی، احمدرضا ؛ نوری، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»پاییز 1401 - شماره 20 (14 صفحة - من 55 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنی برندکیفیت خدمات هتلهتلداریوفاداری میهمانهتلگردشگریمشتریوفاداری
-
2.
مؤلف : اسعدی، میرمحمد ؛ آذر، عادل ؛ نقوی، سیدعلی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1396 - شماره 39 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتیزدتحلیل اهمیت- عملکردرضایتمندی گردشگرانهتلهای سنتیگردشگرانکیفیت خدمات هتلسنتیسنجشپژوهشعملکرد
-
3.
مؤلف : ضرغام بروجنی، حمید ؛ ابراهیمی، مهدی ؛ میرفخرالدینی، فائزه السادات ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1392 - شماره 22 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 25 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:مدل های تصمیم گیری چندشـاخصهکیفیت خدمات هتلکارت امتیازی متوازنعوامل بحرانی موفقیتهتلکارکنانمشتری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار 1 |
مجلة مطالعات مدیریت گردشگری 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)