کلمة المفتاح Brand citizenship behavior / (10 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شیرازی، علی ؛ صادقی، فرشته ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1396 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 79 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی برندتعهد برندهویت برند خدماتیافتخار به برند
-
2.
كاتب مسؤول : عظیم زاده، سید مرتضی ؛ مؤلف : رضوی، سید محمدجواد ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1396 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 53 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:ورزشرفتار شهروندی برندهویت برندارزش ویژۀ برندتداعیات
-
3.
نقش ارزش ویژه برند درون سازمانی در رضایت مشتری، مطالعه نقش میانجی رفتار شهروندی برند و رضایت کارکنان
كاتب مسؤول : سنگری، نگین ؛ مؤلف : علیزاده بلوکانی، ژاله ؛
مجلة:مطالعات رفتار سازمانی»بهار 1397 - شماره 25 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 81 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریرضایت کارکنانرفتار شهروندی برندارزش ویژه برند درون سازمانی
-
4.
كاتب مسؤول : صنوبر، ناصر ؛ مؤلف : حسینی، سیدصمد ؛ محمدزاده، علی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1397 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science (23 صفحة - من 79 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندارزش ویژه برندرفتار شهروندی برندوفاداری برندکیفیت روابط برندارزش ارتباط
-
5.
مؤلف : کرمپور، عبدالحسین ؛ سعیدی، مریم ؛ شیخ باقری، الهام ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1399، دوره ششم - شماره 31 (17 صفحة - من 9 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنی برندرفتار شهروندی برندبیمهبرند
-
6.
كاتب مسؤول : Siyavooshi، Maliheh ؛ مؤلف : Abedin، Bahareh ؛ Dehghani Dashtbani، Maliheh ؛
مجلة:International Marketing Modeling»Summer and Autumn 2020, Volume 1 - Number 2 (15 صفحة - من 78 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:brand identificationBrand TrustBrand commitmentBrand citizenship behaviorBrand pride
-
7.
كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛ مؤلف : معینی، حسین ؛ گودرزی، ابوالفضل ؛ فرمانی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1400 - شماره 25 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (51 صفحة - من 57 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی سازمانیبرندرفتار شهروندی برندسـازمانهـاســازمانبـهرفتـار شـهروندی سـازمان
-
8.
مؤلف : حسامی، شیما ؛ خدامرادپور، مژگان ؛ كاتب مسؤول : زمانی دادانه، شاهو ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1400- شماره 8 (27 صفحة - من 38 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی برندشواهد برندآوازه برندتمایز برندنقش میانجی
-
9.
كاتب مسؤول : صارمی، نرگس ؛ مؤلف : امیرشاهی، میراحمد ؛ کیماسی، مسعود ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1400 - شماره 28 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 13 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریتحلیل محتوارفتار شهروندی برندناکامی خدماتهــامشــتریبــهبــامشـتریهـابـامشــتریان
-
10.
كاتب مسؤول : یزدان شناس، مهدی ؛ مؤلف : اثنی عشری اصفهانی، عرفان ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1401 - شماره 31 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (45 صفحة - من 59 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی برنددانش برندارزش ویژۀ برند کارمندمحورجهت گیری بازار درونیهویت یابی با برندبرنـد
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- الف (4 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)