کلمة المفتاح brand loyalty / (140 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : طاهری، مصطفی ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز و زمستان 1395 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science (26 صفحة - من 155 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:حس مکانهمدانوفاداری به برندتعلق به مکانارزش ادراکی دریافت شده
-
32.
كاتب مسؤول : Etemadifard، Mehri ؛ مؤلف : Kafash poor، Azar ؛ Zendehdel، Ahmad ؛
مجلة:International Journal of Advanced Studies in Humanities and Social Science»October 2016, Volume 5 - Issue 4 (11 صفحة - من 336 إلی 346 )
الکلمات المفتاحية:BrandService Qualitybrand loyaltyBrand TrustBrand Communication
-
33.
مؤلف : جعفری، وحیده ؛ نجار زاده، محمد ؛ کیانی فیض آبادی، زهره ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»بهار 1396 - شماره 20 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 75 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:سوادکوهوفاداری به برندارزش ویژهبرند مقصد
-
34.
مؤلف : حسینی، الهه ؛ کلاته سیفری، معصومه ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»بهار 1396 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 161 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:معادلات ساختاریوفاداری برندرسانههای اجتماعیبرنامههای کاربردیمبارزات تبلیغاتی
-
35.
مؤلف : صمدی، منصور ؛ غلامپور، اسداله ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2/1 (14 صفحة - من 140 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ﺑﺮﻧﺪ ﺻﻨﻌﺘﯽﻫﺰﯾﻨﻪ ﺟﺎﺑﺠﺎﯾﯽﻋﻤﻠﮑﺮد ﻣﻌﺎملهوفاداری برندقدرت برند
-
36.
كاتب مسؤول : خدایاری، فرانک ؛ مؤلف : طوطیان اصفهانی، صدیقه ؛ تاج بر پرشکوهی، رقیه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1396، سال دوازدهم - شماره 35 التصنيف C (Azad University (13 صفحة - من 63 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:پنج عامل بزرگ شخصیتشخصیت برندوفاداری به برندبیمه ایران
-
37.
مؤلف : پورسلیمی، مجتبی ؛ كاتب مسؤول : امیدی، انوش ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1396، سال دوازدهم - شماره 35 التصنيف C (Azad University (14 صفحة - من 97 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به نام تجاریبازاریابی احساسیسودآوری سازمانیقابلیتهای دینامیک
-
38.
كاتب مسؤول : خدادادی، محمدرسول ؛ مؤلف : فراهانی، ابوالفضل ؛ قاسمی، حمید ؛ هنری، حبیب ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1396، شماره 30 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 35 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:فوتبالهوادارانوفاداری برندهویت برندتداعیات برند
-
39.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:فضای گردشگری»پاییز 1396 - شماره 24 التصنيف B (Azad University (28 صفحة - من 73 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برند مقصد گردشگریآگاهی از برندوفاداری به برندتصویر ذهنی برندکیفیت ادراک شده
-
40.
مؤلف : خدادادی، محمد رسول ؛ فراهانی، ابوالفضل ؛ قاسمی، حمید ؛ هنری، حبیب ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 373 إلی 387 )
الکلمات المفتاحية:فوتبالارزش برندهوادارانوفاداری برندهویت برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (33 مقالة)
- علمی-پژوهشی (22 مقالة)
- الف (10 مقالة)
- ج (5 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- د (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)