کلمة المفتاح brand loyalty / (140 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Bafekr، Poya ؛
مجلة:Creative Economy and New Business Management Approaches»June 2024 - No.2 (17 صفحة - من 94 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:Brand awarenessbrand loyaltysalessatisfaction and trust
-
2.
كاتب مسؤول : علینقیان جوزدانی، نسرین ؛ مؤلف : یزدان، علی ؛
مجلة:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»بهار و تابستان 1403، دوره دوم - شماره 1 (18 صفحة - من 141 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مشتریانبازاریابی خیرخواهانهوفاداری نسبت به برندبرند اصالت اصفهانقصد خرید مشتری
-
3.
كاتب مسؤول : Alizadeh، Hamid ؛ مؤلف : Nazapour Kashani، Hamed ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Autumn 2023, Volume 16 - Number 4 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 857 إلی 872 )
الکلمات المفتاحية:brand loyaltyBrand value creationConsumer-brand Relationshipsbrand community characteristics
-
4.
كاتب مسؤول : Parayil Iqbal، Ubais ؛ مؤلف : V K، Hamza ؛ Sainudheen، Shajeer ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Autumn 2023, Volume 16 - Number 4 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 889 إلی 903 )
الکلمات المفتاحية:brand loyaltySocial Media MarketingCustomer engagementSocial Media PlatformsOnline shoppers
-
5.
مؤلف : غلامی افشار، مژگان ؛ كاتب مسؤول : مرادی هزاروند، ابراهیم ؛
مجلة:مدیریت پویا و تحلیل کسب و کار»پاییز 1402 - شماره 4 (14 صفحة - من 28 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتداعیات مصرف کنندهپنداره مصرف کننده
-
6.
مؤلف : بهروزیه، زهرا ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : هادی زاده، علی اصغر ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»تابستان 1402 - شماره 3 (16 صفحة - من 69 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندقصد خریدوفاداری برندثبات برندخودانگاره برند
-
7.
مؤلف : موسوی مطلق، سید مهدی ؛ كاتب مسؤول : طاهری گودرزی، حجت ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1402 - شماره 34 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 209 إلی 248 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندپست بانکشهرت سازمانیبازاریابی تعاملیشیفتگی به برند
-
8.
كاتب مسؤول : محسنی مهر، کیومرث ؛ مؤلف : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1402، سال هجدهم - شماره 59 التصنيف A+ (Azad University (26 صفحة - من 87 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندآگاهی برندبانک سپهکیفیت ادارک شده
-
9.
كاتب مسؤول : نیکبخت، امین ؛ مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ بلندپرواز، محمدامین ؛ کاظمی، زهرا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1402 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 245 إلی 274 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندرسانههای اجتماعیگرایش به خریدتاییدیههای مشهوررفتار مقلدانه مشتری و نگرش به فرد مشهور
-
10.
كاتب مسؤول : اعظمی، محسن ؛ مؤلف : نظری، کامران ؛ اکبری، پیمان ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1402 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 139 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از نشان تجاریفنآوری بازیوارسازیوفاداری نشان تجاریدلبستگی مشتریآژانسهای گردشگری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (33 مقالة)
- علمی-پژوهشی (22 مقالة)
- الف (10 مقالة)
- ج (5 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- د (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)