کلمة المفتاح brand positioning / (10 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : Firouzi، Zeynab ؛ مؤلف : Mohseninia، Iman ؛ Rafiei، Mohammad ؛
مجلة:Tourism and Hospitality Research»Spring 2014, Volume 2 - Number 4 (14 صفحة - من 117 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:Brand IdentityTourism brandbrand positioningbrand mentality
-
2.
مؤلف : جوانی، وجیهه ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»بهار 1396 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 175 إلی 189 )
الکلمات المفتاحية:الگوی پارادایمیجایگاه برندارزشهای برندورزشبرندسازی
-
3.
مؤلف : نوری بابیان، رمضان ؛ غریب نواز، نادر ؛ ناصحی فر، وحید ؛ كاتب مسؤول : آقایی، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1399، سال پانزدهم - شماره 48 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 15 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:تجربه مشتریمعادلات ساختاری و وفادارسازیجایگاهیابی برند
-
4.
كاتب مسؤول : اسدی کاوان، حمیرا ؛ مؤلف : سجادی، سید نصراله ؛ حمیدی، مهرزاد ؛ رجبی، حسین ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1400 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 117 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ورزشیجایگاهسازی برندباشگاه فوتبالباشگاه ورزشی حرفهایلیگ حرفهای فوتبال ایران.
-
5.
مؤلف : میری، سجاد ؛ قهرمان تبریزی، کوروش ؛ كاتب مسؤول : جابری، اکبر ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»بهار 1401 - شماره 56 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 194 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتفوتبالسروکوالهوادارانجایگاهسازی برند
-
6.
كاتب مسؤول : خانی، سجاد ؛ مؤلف : آقازاده، هاشم ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ امیرشاهی، میر احمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره چهاردهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 37 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیهویت برندصنایع خلاقنظریه دادهبنیاد چندگانهصنعت مد لباس
-
7.
مؤلف : شیخ آقایی، کلارا ؛ نعامی، عبداله ؛ كاتب مسؤول : روستا، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1401 - شماره 29 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 187 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:برندسازی شخصیقابلیتهای بازاریابیجایگاهیابی برندفناوری اطلاعاتاصالت برندهــاهـابرنـدبرنــدبــهبـه
-
8.
مؤلف : میردار هریجانی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»بهار 1402 - شماره 13 (17 صفحة - من 112 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:موقعیت نام تجاریاستراتژی های بازاریابیارزش ویژه برندمسئولیت اجتماعی شرکت
-
9.
مؤلف : رضائی، مسلم ؛ نایب زاده، شهناز ؛ كاتب مسؤول : حاتمی نسب، سید حسن ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»پاییز 1402، دوره اول - شماره 3 (19 صفحة - من 15 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:مرور سیستماتیکتحلیل محتوای کیفیجایگاهسازی برندمصرفکننده مسلمان
-
10.
مؤلف : ملازاده شیرهپزی، ابراهیم ؛ موسوی، سیامک ؛ قره بیگلو، حسین ؛ كاتب مسؤول : عماری، حسین ؛
مجلة:راهبرد توسعه»زمستان 1402 - شماره 76 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (37 صفحة - من 351 إلی 387 )
الکلمات المفتاحية:صنعت نساجیجایگاهیابی برندبازسازی برندافول برنداحیای برند