کلمة المفتاح Brand Prestige / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : صادق وزیری، فراز ؛ اصانلو، بهاره ؛ سیمرغ، مصطفی ؛ كاتب مسؤول : شجاع، علی ؛
مجلة:چشم انداز برنامه درسی و آموزش»بهار 1400 - شماره 1 (17 صفحة - من 21 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برنددانش برندحیثیت برندهویتیابی دانشجو با برند دانشگاهجهتگیریهای فرهنگی(جمعگرایی فردگرایی)هویتدانشهویتیابیدانشجویانجمعگراییدانشـگاهدانشگاهحیثیتفردگراییپژوهش
-
2.
كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛ مؤلف : آبیاران، پریسا ؛ هاشمی باغی، زینب ؛ طالقانی، غلامرضا ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»بهار 1399 - شماره 52 التصنيف A+ (Azad University/ISC (26 صفحة - من 117 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:تمایز برندپرستیژ برندجذابیت برندمنافع اجتماعی برندبهرهوری برندپرستیژجذابیتBrandتمایزبهره و ریمشتریان
-
3.
كاتب مسؤول : Golzari، Javad ؛ مؤلف : Movaghar Moghaddam، Farshid ؛
مجلة:Business and Marketing»Feb 2015 - Number 5 (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:Brand awarenessBrand attitudebrand loyaltyperceived qualitybrand imageBrand PersonalityBrand Prestigebrand choice intentionbrand reliabilitymanagement trust
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة چشم انداز برنامه درسی و آموزش 1 |
مجلة Business and Marketing 1 |
مجلة مدیریت بهره وری 1 |