کلمة المفتاح brand value / (35 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بندریان، رضا ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»پاییز 1388 - شماره 15 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 123 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه معنویدارایی نامشهودنشان تجاریارزش نشان تجاریپیشرانههای ارزش نشان تجاریدارایی نشان تجاریارزشیابی نشان تجاریفرایند ارزشیابی نشان تجاریگزینه واقعیارزشمدلقیمت
-
2.
مؤلف : Nazoktabar، Hossein ؛ Tohidi، Ghadir ؛
مجلة:Journal of Social Sciences and Humanities Research»June 2014, Volume 2 - Issue 2 (3 صفحة - من 26 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:Social marketing mediashares valuebrand valueSaderat Bank.
-
3.
مؤلف : جلالی فراهانی، مجید ؛ كاتب مسؤول : بهنام، محسن ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»پاییز 1394 - شماره 23 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 113 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:قیمتتبلیغاتارزش برندتصویر مرکزترویج فروش
-
4.
مؤلف : فریدونی، مسعود ؛ کلاته سیفری، معصومه ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»بهار 1396 - شماره 20 ، ج (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 101 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:امیخته بازاریابیواکنش هوادارانبازاریابی ورزشیارزش برندباشگاه پرسپولیس
-
5.
مؤلف : کوزه گر کالجی، لطفعلی ؛ محمدی، حیدر ؛ كاتب مسؤول : آقایی، پرویز ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1396 - شماره 11 ، الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 190 إلی 207 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریموزهارزش ویژه برندوفاداری گردشگرگردشگرانوفاداری گردشگرانموزة ملیموزة ملی ایرانموزه ملی ایرانبرندسازی
-
6.
مؤلف : زمانیان، علی ؛ علی پور درویش، زهرا ؛ عابدی، احسان ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»زمستان 1397 - شماره 4 (13 صفحة - من 30 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:مصرف کنندهامیدارزش برندفروشگاه اینترنتی دیجی کالامشتریامید مصرفکنندهارزشرضایتمشتریانمحصولات
-
7.
مؤلف : Sepasi، Sahar ؛ Azar، Adel ؛ Honarmandi، Zahra ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Winter 2019, Volume12 - Number 1 ، الف/ISC (27 صفحة - من 121 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:brand valueB2B BusinessesPanel GMM Model
-
8.
كاتب مسؤول : جهانیان، منوچهر ؛ مؤلف : اقایی، محمد ؛ واحدی، الهام ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1398 - شماره 18 ، ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 173 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادارزش برندبرند مقصد گردشگریاستراتژی خلق ارزش
-
9.
كاتب مسؤول : وقفی، سید حسام ؛ مؤلف : کامران راد، صدیقه ؛ سروی، امید ؛ فیاض، علی ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1398 - شماره 19 ، ب (Ministry of Science/ISC (42 صفحة - من 176 إلی 217 )
الکلمات المفتاحية:ارزش برندالگوریتم هوش مصنوعیمعیارهای نظارتی ویژگیهای مدیریتمعیارهای نظارتی ویژگیهای کمیته حسابرسیهـاهــابرنـدبـابرنــدشـرکتبـهشــرکت
-
10.
كاتب مسؤول : فتحیان، روح الله ؛ مؤلف : الهی، علیرضا ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»بهار 1399 - شماره 48 ، ج (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 161 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتشبکههای اجتماعیارزش ویژه برندکالاهای ورزشیورزشکاران مشهور
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- الف (6 مقالة)
- ب (6 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ج (2 مقالة)