کلمة المفتاح Brand value creation / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : جهانیان، منوچهر ؛ مؤلف : آقایی، محمد ؛ واحدی، الهام ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز و زمستان 1399 - شماره 16 التصنيف ج (Ministry of Science (32 صفحة - من 191 إلی 222 )
الکلمات المفتاحية:مدل پارادایمیتئوری داده بنیادبرند مقصدخلق ارزش برندگردشگریمقصدبرندسازیارزش برند مقصدارزشخلق ارزشمدلراهبردهامدیریت
-
2.
مؤلف : رضایی، محمد ؛ سعید نیا، حمید رضا ؛ علی پور درویش، زهرا ؛ كاتب مسؤول : رهنما رودپشتی، فریدون ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1399 - شماره 139 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 10 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:بیمه عمرصنعت بیمهارزشآفرینی برندرویکرد داده بنیادبیمهمشتریشرکت بیمهمشتریانارزشارزشآفرینیاعتماد مشتری
-
3.
مؤلف : صفری، شاهین ؛ مرشدی، هادی ؛ شفیعی، علی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 57 (جلد ششم) (14 صفحة - من 55 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندبیمه ایرانارزش آفرینی برند
-
4.
مؤلف : Alilou، Parviz ؛ Badizadeh، Ali ؛ كاتب مسؤول : Saeednia، Hamidreza ؛
مجلة:Journal of System Management»Autumn 2021, Volume 7 - Number 4 التصنيف A (Azad University/ISC (25 صفحة - من 23 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:Customer ValueTextile industryCustomer ExpectationsBrand value creationData Foundation Theory
-
5.
مؤلف : نوربخش، سید کامران ؛ صفرزاده، حسین ؛ كاتب مسؤول : رحمانی خرمی، فریبا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1402، دوره پانزدهم ، شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 602 إلی 621 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندجهتگیری برندنوآوری برندقابلیتهای برندارزشآفرینی برند
-
6.
كاتب مسؤول : Alizadeh، Hamid ؛ مؤلف : Nazapour Kashani، Hamed ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Autumn 2023, Volume 16 - Number 4 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 857 إلی 872 )
الکلمات المفتاحية:brand loyaltyBrand value creationConsumer-brand Relationshipsbrand community characteristics
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)