کلمة المفتاح Branding / (167 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
161.
مؤلف : عصاریان، محمد امین ؛ علیپور درویشی، زهرا ؛ حسن مرادی، نرگس ؛ كاتب مسؤول : مهرانی، هرمز ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»زمستان 1402 - شماره 10 (20 صفحة - من 205 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیبازاریابی اجتماعیفروشگاه اینترنتیرسانههای اجتماعی
-
162.
مؤلف : چلیپا، انسیه ؛ كاتب مسؤول : عباسی، همایون ؛
مجلة:مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش»زمستان 1402 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science (14 صفحة - من 44 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:ایرانکارکنانبرندسازیکیفیفدراسیونهای ورزشی
-
163.
كاتب مسؤول : بلیلان اصل، لیدا ؛
مجلة:مطالعات ساختار و کارکرد شهری»زمستان 1402 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 256 إلی 277 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازی ساختاری تفسیریبرند شهریشهر سهندرقابت -پذیریبرندسازی
-
164.
مؤلف : Rahimi، Elaheh ؛ Ghasemi، Behrooz ؛ كاتب مسؤول : Heydari، Abbas ؛
مجلة:Digital Content Management»Winter & Spring 2024, Volume 5 - Number 8 التصنيف ب (Ministry of Science (26 صفحة - من 304 إلی 329 )
الکلمات المفتاحية:EntrepreneurshipBrandingStartupsdigital space
-
165.
مؤلف : صباغی، شقایق ؛ آسایش، فرزاد ؛ كاتب مسؤول : روستا، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 238 إلی 261 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابینظریه دادهبنیادمدل بومی برندسازیمحیط کلان و فضای رقابتیصنایع لبنی دامداران
-
166.
مؤلف : ملائی، اعظم ؛ ارغان، عباس ؛ كاتب مسؤول : کرکه آبادی، زینب ؛
مجلة:تحقیقات جغرافیایی»بهار 1403 - شماره 152 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 208 إلی 214 )
-
167.
كاتب مسؤول : حبیبی، کیومرث ؛ مؤلف : شیخ احمدی، احمد ؛ رحیمی، محمد ؛ دوستوندی، میلاد ؛
مجلة:جغرافیا و آمایش شهری منطقه ای»تابستان 1403 - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 43 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:شیرازتاپسیسبافت تاریخیبرندسازیشهر ایرانی-اسلامی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (63 مقالة)
- الف (25 مقالة)
- علمی-پژوهشی (13 مقالة)
- ج (10 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)