کلمة المفتاح Branding / (167 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
111.
مؤلف : قاسم نژاد، زینب ؛ جلیلوند، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : مجیدی قهرودی، نسیم ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»خرداد 1401 - شماره 19 ISC (28 صفحة - من 3131 إلی 3158 )
الکلمات المفتاحية:روش دلفیمقاصد گردشگریخبرگانبرندسازیبازاریابی دیجیتالدیپرسشنامهسوالات
-
112.
مؤلف : molkara، Melika ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 2 (6 صفحة - من 139 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:BrandAdvantageStrategic brandingBrandingIN
-
113.
كاتب مسؤول : Mazloomi Soveini، Farzaneh ؛
مجلة:Sports Business»Summer and Autumn 2022 - Number 4 (18 صفحة - من 127 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:Brandingsports brandsSports FansFootball Teams
-
114.
كاتب مسؤول : Sarlab، Roghayeh ؛ مؤلف : Khodadadi، Mohammad Rasoul ؛ Asli، Rasoul ؛
مجلة:Sports Business»Summer and Autumn 2022 - Number 4 (13 صفحة - من 287 إلی 299 )
الکلمات المفتاحية:TangibleBrandingSporting goodsIntangiblePurchase Amount
-
115.
مؤلف : گیوی، راضیه ؛ كاتب مسؤول : عیدی، حسین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»تابستان 1401 - شماره 57 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 258 إلی 271 )
-
116.
كاتب مسؤول : خادمی، سید موسی ؛ مؤلف : حسینی، میرزاحسن ؛ پرهیزگار، محمدمهدی ؛ عسگری، فهیمه ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»تابستان 1401 - شماره 61 التصنيف A (Azad University/ISC (26 صفحة - من 140 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:گراندد تئوریبرندسازیتولید اجتماعیصنعت پوشاک داخلی
-
117.
مؤلف : علیپور، پژمان ؛ حیدری، عباس ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1401 - شماره 58 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 75 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکبرندسازیمشارکت مشتریهمآفرینی ارزشمشتریمشتریانارزشفناوری اطلاعاتصنعت گردشگریمدل
-
118.
مؤلف : علیپور، پژمان ؛ حیدری، عباس ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1401 - شماره 58 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 75 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکبرندسازیمشارکت مشتریهمآفرینی ارزشمشتریمشتریانارزشفناوری اطلاعاتصنعت گردشگریمدل
-
119.
مؤلف : سیف اللهی، ناصر ؛ كاتب مسؤول : ناصرپور، مهرداد ؛
مجلة:مطالعات جغرافیایی مناطق کوهستانی»تابستان 1401 - شماره 10 التصنيف ب (Ministry of Science (13 صفحة - من 86 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتفضای مجازیبرندیابیاردبیل.خودپنداره گردشگر
-
120.
كاتب مسؤول : Tarighi، Rasoul ؛ مؤلف : sheykh، masoumeh ؛ Salehi Rostami، Maliheh ؛
مجلة:Humanistic Approach to Sport and Exercise Studies»Summer 2022, Volume 2 - Number 3 (8 صفحة - من 307 إلی 314 )
الکلمات المفتاحية:Brand IdentityBrandingBrand Personalitybrand recognitionFan Loyalty
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (63 مقالة)
- الف (25 مقالة)
- علمی-پژوهشی (13 مقالة)
- ج (10 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)